• Snart fru Nilsson

080808

Hittade inte någon som startat upp denna dag så jag gör det, kanske har jag kolla dåligt men om så är fallet behöver denna länk inte finnas Annars kan vi brudar gärna höras här som ska gifta oss samma dag.

snartfrunilsson, 080808 kl:15.00

• Svar på tråden 080808
  • helene306

Jösses, halva dagen har gått! Det tog längre tid än jag trodde...
    Kollade runt i 6 andra smyckesbutiker på ringar men hittade ingen som kändes "WOW" eller slog ut den jag tittade på förra lördagen, så nu har jag köpt den utvalda! Hittade även en bh på Twilfit som passade jättebra, var skön och inte hutlös dyr så den köpte jag med. Kollade lite på gördel (kan ju vara skönt att hålla ordning på magen ) på Lindex och tänker inhandla en sådan också, men det gör jag vid ett senare tillfälle. Sambons ring och den jag köpte idag måste sen in för att graveras och putsas till lite. Bara såna här "små" utgifter gör att det drar iväg ekonomiskt.

En liten fundering: Ska ni ha strumpa på er? Vad för strumpa isf och i vilken färg??

• Äntligen är det min tur

Jag kommer inte ha strumpor på mig!! Det är det värsta klädesplagg jag vet (efter strumpbyxor) Så jag kommer bara gå o tänka på det heeela tiden så... Det syns ändå inte ju!

helene306 skrev 2008-03-07 14:35:21 följande:
    Jösses, halva dagen har gått! Det tog längre tid än jag utgifter gör att det drar iväg ekonomiskt.En liten fundering: Ska ni ha strumpa på er? Vad för strumpa isf och i vilken färg??
  • jizz
    helene306 skrev 2008-03-07 14:35:21 följande:
    Jösses, halva dagen har gått! Det tog längre tid än jag trodde...Kollade runt i 6 andra smyckesbutiker på ringar men hittade ingen som kändes "WOW" eller slog ut den jag tittade på förra lördagen, så nu har jag köpt den utvalda! Hittade även en bh på Twilfit som passade jättebra, var skön och inte hutlös dyr så den köpte jag med. Kollade lite på gördel (kan ju vara skönt att hålla ordning på magen ) på Lindex och tänker inhandla en sådan också, men det gör jag vid ett senare tillfälle. Sambons ring och den jag köpte idag måste sen in för att graveras och putsas till lite. Bara såna här "små" utgifter gör att det drar iväg ekonomiskt.En liten fundering: Ska ni ha strumpa på er? Vad för strumpa isf och i vilken färg??
    Va roligt! Jga hittade en ring med wowfaktor här om dagen! Något dyrare än jag hade tänkt mig men inte jättefarligt(4700)!
    FAST du har helt rätt! Alla småutgifter drar iväg något enormt!
    Vi hade tänkt oss en kostnad på ca 20-25.000 totalt men inser nu när jag räknade på det igår att vi kommer vara uppe i ca 40.000 innan allt är klart. Endast PGA småsaker m.m. m.m.
    En rolig överraskning är att mina föräldrar sa igår att dom kommer bidra med en liten summa. Okej tänkte jag, kanske 1000-2000 så det kanske täcker barnen kläder eller tårtan MEN sen sa hon, ja vi har inte diskuterat helt klart men inte mindre än 5000 och inte mer än 10.000. Hur gulligt som helst. Tar man ju gärna emot.

Sen så har jag en hel del kontakter som gör att våra utgifter sjunker enormt. Både florist, fotograf och trubadur.
    Vår dyraste post är maten. Helt klart.

Jag kommer ha strumpor. Vita stay-ups hade jag tänkt. Sånna sitter jättebra tycker jag. Strumpbyxor åker bara ner och ska man ha med strumpebandshållare så går man och oroar sig att dom ska gå av
  • Nightingale

Jag ska inte ha sptrumpyxor eller strumpor. Det är det värsta jag vet att ha något tight på benen. Blir galen!! De få gånger jag har strumpbyxor eller liknande får jag nästan panik innan jag får komma hem och slita av mig dem!

Så nej, det är modet med leggins är INGET för mig!

Jag har brudskor utan tå så då går det ju inte med strumpor i vilket fall, ser ju konstigt ut!

• brud080808

Jag ska inte ha strumpbyxor, det är ju sommar

• Augusti080808

Absolut INGA strumpbyxor för min del. Ska för överigt endast ha trosor på mig under brudklänningen o ett strumpeband..om dom finns i megastor size vill säga

• Äntligen är det min tur

JA dom e tighta dom där strumpebanden. Man får ju blodförstoppning i benet då ju!

Augusti080808 skrev 2008-03-08 12:38:29 följande:
    Absolut INGA strumpbyxor för min del. Ska för överigt endast ha trosor på mig under brudklänningen o ett strumpeband..om dom finns i megastor size vill säga
  • Snart fru Nilsson

Håller med dig!
    Äntligen är det min tur skrev 2008-03-07 16:27:09 följande:

Jag kommer inte ha strumpor på mig!! Det är det värsta klädesplagg jag vet (efter strumpbyxor) Så jag kommer bara gå o tänka på det heeela tiden så... Det syns ändå inte ju!
  • Snart fru Nilsson

IDAG är det FEEEEEEEEEM månader kvar tills den stora dagen
    Äntligen är det min tur skrev 2008-02-08 22:46:03 följande:

HAAAALÅÅÅÅÅÅÅÅÅ!!!Idag är det ju exakt ett halvår kvar!!! 6 ynka månader till det är dags.... Jag får lite pirr i magen faktiskt
  • Nightingale
    Augusti080808 skrev 2008-03-08 12:38:29 följande:
    Jag funderar oxå på att skippa BH om det är det du menar...

Jag behöver inte BH egentligen, utar har det mest för att det ska vara så... Till vardags har jag endast BH bara för att bröstvårtorna inte ska sticka ut. Men brudklänningen är ju så tjock så det kommer inte att synas. Kan ju tejpa dem i värsta fall.
Svar på tråden 080808