• Snart fru Nilsson

080808

Hittade inte någon som startat upp denna dag så jag gör det, kanske har jag kolla dåligt men om så är fallet behöver denna länk inte finnas Annars kan vi brudar gärna höras här som ska gifta oss samma dag.

snartfrunilsson, 080808 kl:15.00

• Svar på tråden 080808
  • FruRålin080808

God morgon!
    Tänkte bara höra med er om ni har haft problem med att boka vigselförättare den 8 aug? När vi skulle boka kunde vi inte få reda på om vi får "vår" präst eller inte i.o.m att det är semestertider.
    Och semestrarna läggs inte förrän i maj fick jag till svar! Det hade varit kul att ha samma präst som ska konfirmera sonen. Hon är mysig och lättsam...Vet inte hur vi ska göra nu...=(

• Brud20080808

Ja, det var verkligen konstigt. Jag ringde till komunen redan för ett halvår sedan för att försöka fixa med vigselförrättare. Var ringde du för att boka?

NEoMA skrev 2008-03-05 18:21:11 följande:
    Oj vad konstigt, själv bokade vi vigselförrättare innan jul för att vara på den säkra sidan och det gick bra utan klar hindersprövning. Var det kommunen eller tingsrätten du pratade med?
  • FruRålin080808

Jag ringde till församlingsassistenten i den kyrka som ligger här där vi bor. Jag har mailat henne också och hon var jätte hjälpsam när vi ville boka ett ställe som ligger utanför stan för vigseln. Dammar mitt ute i skogen=)Men när det kom till vilken präst vi vill boka var det stopp! Vet inte om vi ska prata med prästen själv eller hitta en annan präst...Så nu har vi plats för vigsel och lokal för festen men ingen som ska viga oss!

• Brud 080808

Malva m 3 skrev 2008-03-06 08:47:55 följande:

Helen och Brud 080808:Är oxå hemma med 2 sjuka killar, känns som vi aldrig blir friska Är så trött på att bara vara inne !!!!!! Satt igår och spande in lite brudbuketter igen, är mer och mer inne på att ha en boll som liksom hänger i ett snöre. Jätte fint och orginellt. Vad tror ni om de ??
    Fin!
    Jag funderar bara på att ha ett par kallor eller ca 13 rosor i en rund bukett.
  • Malva m 3

Jag har inte änns tänkt på hur man håller armen, kanske blir konstigt? Men en liten rund som man håller i handen känns oxå svårt, då är säkert en med band lättare, och så kan dottern på 7år ha en likadan. Tror att det blir jobbigt för henne utan band..

Äntligen är det min tur skrev 2008-03-06 09:01:42 följande:

Den bollen e jättefin! Lite annorlunda med band ist för o hålla iden. Det jag har tänkt på , hur håller man armen med en sån boll?? Malva m 3 skrev 2008-03-06 08:59:21 följande:
  • jizz

Och så hittade man hit.
    Trevligt!

080808 smäller det klockan 15.00!
    Lääängtar!

• sussa84

Hej! den här tråden har jag inte sett tidigare.
    Vi gifter oss den 8 aug -08 kl.15 i julita skans kyrka!

• Äntligen är det min tur

Va många vi kommer bli!!!

Alla verkar vara utspridda också. Tur e väl det så vi slipper trängas...

Har alla skickat ut inbjudningarna än?
    Jag håller på o printar för fullt nu!! Suck. Men det blir fint när det väl e klart.

• brud080808

Hej! Nu joinar jag oxå!

Jag friade på vår 8 års dag den 18/2 och 080808 blir det bröllop om allt går enligt planerna Vi bor i ångermanland.

• brud080808

Förresten, vi gifter oss kyrligt, men funderar nu på festlokal och hur man ska hålla summorna nere någorlunda. Jag har hittat en jättefin klänning för 1500kr tipptopp! Har dock inte köpt den än, men det är ju ett tag kvar. Hoppas på att gå ner några kilon

Svar på tråden 080808