• Snart fru Nilsson

080808

Hittade inte någon som startat upp denna dag så jag gör det, kanske har jag kolla dåligt men om så är fallet behöver denna länk inte finnas Annars kan vi brudar gärna höras här som ska gifta oss samma dag.

snartfrunilsson, 080808 kl:15.00

• Svar på tråden 080808
  • Augusti080808

Äntligen är det min tur skrev 2008-02-25 08:18:52 följande:

Hur har ni alla gjort med inbjudningarna? Har ni redan skickat?JAg håller på för fullt o skriver o kollar så allt kommer med o e rättstavat mm. Pust....Augusti080808 Vad har du beställt för klänning? Kina?
    Min klänning finns i mitt galleri. Köpt på www.blondy.nu
    Och slöjan är därifrån också. Har dock ingen bild på den
  • Hullda
    Augusti080808 skrev 2008-02-25 08:17:24 följande:
    Friade du? O han kunde inte bestämma sig?Fria på skottdagen hehe igenLycka till!!
    Ja, jag har friat, och jag vet att han vill, men... Nu anar jag att han tror att han MÅSTE vara i CENTRUM på en jätteSTOR fest!! Det är det absolut värsta han vet! Han tyckte det var jobbigt då bara hans föräldrar och syster med sambo hälsade på några timmar i helgen!!! Så, jag måste få honom att förstå att det är inget jag kräver!
    Har funderat på skottdagen, men då är det "barnhelg". Vet inte hur jag ska få till det! Men 080808 är en superbra dag tycker jag.
  • Augusti080808
    Hullda skrev 2008-02-25 08:30:40 följande:
    Ja, jag har friat, och jag vet att han vill, men... Nu anar jag att han tror att han MÅSTE vara i CENTRUM på en jätteSTOR fest!! Det är det absolut värsta han vet! Han tyckte det var jobbigt då bara hans föräldrar och syster med sambo hälsade på några timmar i helgen!!! Så, jag måste få honom att förstå att det är inget jag kräver!Har funderat på skottdagen, men då är det "barnhelg". Vet inte hur jag ska få till det! Men 080808 är en superbra dag tycker jag.
    Okej, Men ni behöver ju inte ha ett megastort bröllop.
    Han kommer ju knappt synas...haha.-.bruden tar all plats ändå!
  • Hullda

Precis!! ha ha ha... Och eftersom jag redan har gjort det här en gång, och han nästan, så... Nej, ingen av oss frågar egentligen efter en stor fest. Vi anser inte att det är det viktigaste. Egentligen vore det roligaste att efteråt ha en "fest".. utan att någon vet om orsaken! Ja, ja.. det är säkert ett ämne för en annan tråd. Jo, jag ska ta ett samtal/fria en gång till och förklara för honom min idé´. Lycka till allihopa! Lite avundsjuk är jag ju!

• Brud 080808

Hur har ni alla gjort med inbjudningarna? Har ni redan skickat?JAg håller på för fullt o skriver o kollar så allt kommer med o e rättstavat mm. Pust....Augusti080808 Vad har du beställt för klänning? Kina?
    Japp vi har redan skiciat inbju7dningarna. PÅ alla hjärtansdag
  • Äntligen är det min tur

Dom i galleriet antar jag. Fina.

Vi har ju 2 dagar så det är lite pyssel med info om övernattning mm. Därav alla suck o pust!!
    Man kan ju inte skriva en bok liksom Förklara kort så alla förstår...

Brud 080808 skrev 2008-02-25 10:12:46 följande:

Japp vi har redan skiciat inbju7dningarna. PÅ alla hjärtansdag
  • Äntligen är det min tur

Jättesnygg klänning. Är det en svensk sida?
    Ska in o kika lite o se vad det är...

Augusti080808 skrev 2008-02-25 08:24:25 följande:
    Min klänning finns i mitt galleri. Köpt på www.blondy.nuOch slöjan är därifrån också. Har dock ingen bild på den
  • Carina och Stefan

Hej !!!

Härligt med en tråd där vi alla tror på det Magiska Datumet:

08-08-08

• IdaÄlskarLennart

kan vara bra med tanke på att folk planerar annat .. de e semester tider .. skickar man ut i god tid så läggs kanske ni in i deras planering av annat =)

valkyriana skrev 2008-02-11 23:49:55 följande:
    Oj ska ni redan skicka ut inbjudningar!!! Jag har inte ens gjort färdig våra än...
  • IdaÄlskarLennart

jag hade åxå de som förslag men min sambo tyckte att de lät för mkt som stockholmare ;P hahaha

så de blir den 17de augusti istället =)
    de är en årsdag för oss =)

Hullda skrev 2008-02-25 07:44:12 följande:
    Jag hade gärna velat vara med här! Det datumet var mitt förslag till min sambo! Dels för att vi bor i S-holm ("noll-åttor") och dels för att jag tänkte vi kunde ha en "liggande" åtta i ringarna! Den åttan betyder ju "för evigt"... typ. Men..... min sambo kan inte bestämma sig när jag friade så... Grattis alla ni!
Svar på tråden 080808