• Snart fru Nilsson

080808

Hittade inte någon som startat upp denna dag så jag gör det, kanske har jag kolla dåligt men om så är fallet behöver denna länk inte finnas Annars kan vi brudar gärna höras här som ska gifta oss samma dag.

snartfrunilsson, 080808 kl:15.00

• Svar på tråden 080808
  • Augusti080808

Äntligen är det min tur skrev 2008-02-25 14:15:52 följande:

Jättesnygg klänning. Är det en svensk sida?Ska in o kika lite o se vad det är...
    Ja det är faktiskt en affär i min lilla lilla by..Ibland har man tur.
    Hon är också supertrevlig så det va mkt därför jag cvalde den affären.
  • 8108

hejhej alla 08or

Här har ni en till som börjar känna att det där med inbjudningar liksom hänger över en.. Vi ska "designa" dem tillsammans med en kompis.. bara att få till en dag när vi kan träffas och sitta ner i lugn och spåna på idéer och förslag verkar omöjlig att få till....
    Näste vecka måste det bli av känner jag, annars beställer vi nog dem iaf.

Men det vi fixat so far är
    kyrka & festlokal
    tärnor, marskalkar och toastmaster klar
    gästlista klar
    tårt"makerska" klar
    ringen klar -hämtas ut idag
    klänning klar
    flor till håret klart
    solist bokad och låtarna valda
    fotograf bokad

Dessutom pysslar vi för fullt med att sy servetter, och gjuta gipshjärtan till bordsplaceringen och har valstränat till youtube instruktionsfilmer 2ggr

inom en snar framtid hoppas jag på att kunna bocka av:
    Hår och makeup
    INBJUDAN
    valskurs?
    DJ/Liveband/musikansvarig??? Har inte riktigt bestämt oss för vad vi vill ha

• Brud 080808

Äntligen är det min tur skrev 2008-02-25 14:15:03 följande:

Dom i galleriet antar jag. Fina.Vi har ju 2 dagar så det är lite pyssel med info om övernattning mm. Därav alla suck o pust!!Man kan ju inte skriva en bok liksom Förklara kort så alla förstår... Brud 080808 skrev 2008-02-25 10:12:46 följande:
    Ok då förstår jag. Alla som ska på vårt bröllop bor max 2 mil ifrån förutom en som har släkt här. Så vi behövde inte skriva så mycket i vårt.
  • Äntligen är det min tur

Lyckos er... fast egentligen tycker jag det är kul faktiskt. Eller... hm... inte orden, bara göra det fina med klippa o klistra o så.

Det va nån som skrev ovan vad ni har gjort hittills.
    Är det nån som vill så finns det en lista på min presentation.
    Även en låååång berättelse om hur våra dagar kommer se ut i korthet.

• Brud20080808

Tusen tack för att jag fick länken till detta fantastiska forum! Jag blir så imponerad över hur långt ni alla verkar ha kommit i planeringen. Har ni alla redan skickat ut inbjudningar och allt? Jag får panik... vi har nämligen funderat på att göra våra inbjudningskort själva för att det skulle vara så mycket roligare att skicka lite mer personliga kort... men det kommer ju att ta en hel del tid med allt klipp och klistra pyssel...

• helene306

Hänger på här.

Idag har jag bokat, 080808 kl 15 smäller det

Brud20080808 skrev 2008-02-27 14:21:23 följande:
    Tusen tack för att jag fick länken till detta fantastiska forum! Jag blir så imponerad över hur långt ni alla verkar ha kommit i planeringen. Har ni alla redan skickat ut inbjudningar och allt? Jag får panik... vi har nämligen funderat på att göra våra inbjudningskort själva för att det skulle vara så mycket roligare att skicka lite mer personliga kort... men det kommer ju att ta en hel del tid med allt klipp och klistra pyssel...

Jösses, vi har inte kommit någonstans..... I fredags köpte jag helt impulsivt och spontant en klänning och skor på Myrornas, i lördags kollade vi ring och nu är vi på G. Allt annat runtomkring, shit hur ska man hinna och vad ska man ha?! Vi vill helst försöka hålla kostnaderna nere, inget 100.000:- bröllop mao.
  • helene306

Vad tokigt det sista inlägget blev, jag skulle ju inte skriva i citatrutan... jaja.

brud 080808: Vart har ni hittat era inbjudningskort?

• Äntligen är det min tur

Väkommen till tråden.
    Var gifter ni er då?

helene306 skrev 2008-03-03 09:36:25 följande:
    Vad tokigt det sista inlägget blev, jag skulle ju inte skriva i citatrutan... jaja.brud 080808: Vart har ni hittat era inbjudningskort?
  • helene306

Vi kommer gifta oss i Motala Rådhus. Vi valde borgligt, känner att kyrka inte är vår grej.

Äntligen är det min tur skrev 2008-03-03 23:00:02 följande:

Väkommen till tråden.Var gifter ni er då?
  • Brud 080808
    helene306 skrev 2008-03-03 09:33:23 följande:
    Hänger på här.Idag har jag bokat, 080808 kl 15 smäller det
    Vi ska också gifta oss klockan 15.00 den dagen
Svar på tråden 080808