• Snart fru Nilsson

080808

Hittade inte någon som startat upp denna dag så jag gör det, kanske har jag kolla dåligt men om så är fallet behöver denna länk inte finnas Annars kan vi brudar gärna höras här som ska gifta oss samma dag.

snartfrunilsson, 080808 kl:15.00

• Svar på tråden 080808
  • Cote

Hej svejs!

Gifter mig också 080808!!

Har inte ens beställt inbjudningskort än

• valkyriana

Oj ska ni redan skicka ut inbjudningar!!! Jag har inte ens gjort färdig våra än...

• Äntligen är det min tur

Oj jag har inte ens BÖRJAT på inbjudningarna än... Det känns som ett stort stressmoment tycker jag.

Jag vet iaf på ett ungefär hur jag vill ha dom, men formuleringarna e svårare! Hmmmm.....

Hur har ni gjort med klänning, är ni klara???

• Cote

Jag tror att jag har hittat klänningen jag vill ha, men den är inte inhandlad än.

• valkyriana

klänningen var det första jag köpte....

• NEoMA

Vi ska också slå till 080808! :D

Vi har dock ej hunnit så långt i vår planering... men det hoppas vi ändra på snart!

• Augusti080808

Hej.
    Här har ni en till blivande brud.

Usch...jag får mer o mer panik ju längre tiden går. Känns som jag har hur mkt som helst kvar.
    Min klänning är iaf beställd...äntligen.
    Vi har valt ringar o lite så.
    Inbjudningarna är på tryckeriet.

Någon skrev att dom hade skickat sin hundersprövning redan nu?!
    Det kan väl inte va så bra. Den gäller ju endast i 4 månader väl?
    Den tänkte jag skicka in typ 2 m¨nader innan.

• Hullda

Jag hade gärna velat vara med här! Det datumet var mitt förslag till min sambo! Dels för att vi bor i S-holm ("noll-åttor") och dels för att jag tänkte vi kunde ha en "liggande" åtta i ringarna! Den åttan betyder ju "för evigt"... typ. Men..... min sambo kan inte bestämma sig när jag friade så... Grattis alla ni!

• Augusti080808
    Hullda skrev 2008-02-25 07:44:12 följande:
    Jag hade gärna velat vara med här! Det datumet var mitt förslag till min sambo! Dels för att vi bor i S-holm ("noll-åttor") och dels för att jag tänkte vi kunde ha en "liggande" åtta i ringarna! Den åttan betyder ju "för evigt"... typ. Men..... min sambo kan inte bestämma sig när jag friade så... Grattis alla ni!
    Friade du? O han kunde inte bestämma sig?
    Fria på skottdagen hehe igen
    Lycka till!!
  • Äntligen är det min tur

Hur har ni alla gjort med inbjudningarna? Har ni redan skickat?
    JAg håller på för fullt o skriver o kollar så allt kommer med o e rättstavat mm. Pust....

Augusti080808 Vad har du beställt för klänning? Kina?

Svar på tråden 080808