• Snart fru Nilsson

080808

Hittade inte någon som startat upp denna dag så jag gör det, kanske har jag kolla dåligt men om så är fallet behöver denna länk inte finnas Annars kan vi brudar gärna höras här som ska gifta oss samma dag.

snartfrunilsson, 080808 kl:15.00

• Svar på tråden 080808
  • helene306

jizz: Vi har inte gått ut med detta officiellt ännu, men vi hoppas självklart att far eller morföräldrarna tittar till sonen. Det blir hos någon av dom vi flörtar in honom under natten. tror inte det blir några problem. Barnen är i åldrarna 11, 6, 5 och sonen på 3.

Jag lämnade in min klänning nu för att sy om och ändra i ryggen. Ca 1000:- .

• NEoMA

Någon som vet var man kan köpa ett strumpeband som inte är i spets? Jag försöker hitta något mer i tyg (se mitt galleri) men jag finner dem bara i amerikanska webshoppar som inte levererar till Sverige...

• NEoMA

Någon som vet var man kan köpa ett strumpeband som inte är i spets? Jag försöker hitta något mer i tyg (se mitt galleri) men jag finner dem bara i amerikanska webshoppar som inte levererar till Sverige...

• Nightingale

Äntligen är det min tur skrev 2008-03-09 09:43:08 följande:

Känner du dig ledsen över systern? Jag tänkte, har ni bra relation o så...?? Iom att hon gör sådär... Det är väl skönt o få va barnfri!!
    Tja, haltande relation pga av att vi är så olika, men vi umgås ju, på ett ytligt plan. Går inte med något annat i och med att vi är så extremt olika. SOm natt och dag.
    Jag skulle inte vilja ha 2 st 2-åringar att hålla reda på, på en bröllopsfest.. men men.
  • Äntligen är det min tur

Hmpf! Tråkigt!
    Men det är ju hennes förlust!!

• brud080808
    Pearldrop skrev 2008-03-09 14:33:45 följande:
    080808 har vi med :D
    välkommen
  • brud080808

Ser att ni disskuterat barnfrågan, vi kommer att ha vår (då) 3åring, en till 3åring, en 1åring samt en 2,5åring. Skoj Samt barn i åldrarna 8,10,11,12,15,17. De större barnen brukar kunna roa de små ett tag, i övrigt litar vi på farmor å mormor

• Pearldrop

080808 komer nog bli väldigt populärt ;)

Vi har satt det datumet som preliminärt, men det kommer förmodligen inte hinnas tills dess.. men aug vill vi båda ha, så ska vi vänta måste vi vänta ett heelt år.. igen haha ;)

• jizz
    Pearldrop skrev 2008-03-09 16:50:33 följande:
    [citat]
    080808 komer nog bli väldigt populärt ;)Vi har satt det datumet som preliminärt, men det kommer förmodligen inte hinnas tills dess.. men aug vill vi båda
    Har ni planerat länge eller hur menar du med "igen"? nyfiken i en strut
Svar på tråden 080808