• Snart fru Nilsson

080808

Hittade inte någon som startat upp denna dag så jag gör det, kanske har jag kolla dåligt men om så är fallet behöver denna länk inte finnas Annars kan vi brudar gärna höras här som ska gifta oss samma dag.

snartfrunilsson, 080808 kl:15.00

• Svar på tråden 080808
  • helene306

Så, nu var inbjudningskorten beställda 5-9 arbetsdagar tar det. Så de kommer lagom så vi kan dela ut dom den 29/3. Undrar hur våra familjer kommer reagera? :-O

• Brud 080808

VBi funderar på vem som kan ta han dom våra barn eftermiddagen. För då vill vi oockså dricka med andra gästerna och ha lite trevligty. Det tycker jag att man kan få ha, det är bara ett problem. Personerna dom kan vara hos är inte så pigg på det tror jag...?
    Äldsta sonen är då 2,5 och yngsta 9 månader ungefär.

Har ni nått tips på hur man kan lösa det?
    (sonen, den äldtsa har svårt att lita på folk och vem som helst funkar inte)

• helene306

Brud 08: Förstår att ni vill kunna roa er och ha trevligt på er dag utan att behöva oroa er för barnen. Enklast är att tilfråga de personer ni har i åtanke. De kanske inte är så pigga på det som du skriver, men man vet aldrig innan man frågat och vet de att det rör sig om er bröllopsdag kanske de resonerar annorlunda?

• brud080808

Brud 080808, vi har så gott som samma namn kan bli klart förvirrande

• NEoMA

När kommer ni skicka in papprerna för hindersprövning och namnbyte???

• Nightingale
    NEoMA skrev 2008-03-13 07:52:15 följande:
    När kommer ni skicka in papprerna för hindersprövning och namnbyte???
    Juni
  • Helu

Hej på er! Här kommer en till som ska gifta sig 080808!

• Äntligen är det min tur

Välkommen!!

Hur är planerna?

Helu skrev 2008-03-13 09:07:19 följande:
  • helene306

Välkommen!

Helu skrev 2008-03-13 09:07:19 följande:
    Någon här som vet om efternamn hur det blir med barnet? Vi tänkte byta till min farmors namn. Jag byter innan och sambon byter i samband med vigseln, men hur blir det med sonen? Ansöker vi för honom också eller sker det per automatik?
  • Äntligen är det min tur

Vet inte!! Vi har samma problem!!
    Vi kommer också ta ett helt nytt namn!

helene306 skrev 2008-03-13 09:25:58 följande:
    Välkommen!
    Någon här som vet om efternamn hur det blir med barnet? Vi tänkte byta till min farmors namn. Jag byter innan och sambon byter i samband med vigseln, men hur blir det med sonen? Ansöker vi för honom också eller sker det per automatik?