• Snart fru Nilsson

080808

Hittade inte någon som startat upp denna dag så jag gör det, kanske har jag kolla dåligt men om så är fallet behöver denna länk inte finnas Annars kan vi brudar gärna höras här som ska gifta oss samma dag.

snartfrunilsson, 080808 kl:15.00

• Svar på tråden 080808
  • sussa84

Tack! Vad kul, då tror jag att det får bli så, provade med annan sand/sten som jag tyckte var finare men det funkade inte med rosen då...

• carand

Jättefina!
    Jag pysslade också med blommor i helgen.
    Testade även att göra corsage och brudbukett.
    Jag tror jag ska göra buketten själv. Eller vad tycker ni om resultatet?

Vill ha ljusare rosor, men detta var ju bara ett test.

sussa84 skrev 2008-03-20 09:19:40 följande:
    Vad tror ni om bordsdekorationen som jag satt o pysslade med igår? såg att den var finare idag då rosen hade slagit ut lite mer o blivit större...
  • Snart fru Nilsson

Jaha nu blev det ändring i vår meny, kändes som att pengarna fick vingar så vi ville ha lite mera för det hela. Nu blir det gående grillbuffé i ställe, känns skoj. Hörde mig för om tårtan igår och tydligen så har hon som ska göra den tagit fram flera olika bilder så vi ska få välja, den vi väljer får vi sedan provsmaka..MUUUMS

• sussa84

Ojojoj!!! Vad duktig du är! Det var verkligen jättefint, såg väldigt proffsigt ut!

carand skrev 2008-03-20 17:50:34 följande:
    Jättefina!Jag pysslade också med blommor i helgen.Testade även att göra corsage och brudbukett.Jag tror jag ska göra buketten själv. Eller vad tycker ni om resultatet?Vill ha ljusare rosor, men detta var ju bara ett test.
  • helene306

www.tradera.com/auction/auction.aspx

Denna köpte jag igår . Har budat på en likadan innan och det priset slutade på 361:- Nu vågade jag inte vara med och buda så jag köpte den direkt.

Köpte papper idag och provade själv att göra en inbjudan och vika efter vikningar på www.brollopshjalpen.se Jag blev riktigt nöjd med inbjudan trots att den bara blev utskriven på ett ljusgrönt papper, utan någon som helst dekor. Ska visa sambon i morgon och se vad han säger. För att vikningen ska hålla ihop får man klistra över en liten klisterlapp i skarvarna och det finns ju fina att köpa, även något fint dekorband att vira runt. Just nu känner jag för att göra så, köra enkelt, men jag får lite dåligt samvete då en tjej suttit och knåpat ihop förslag på inbjudan och mailat till mig....

• Cote

Hejsan!

Har inte varit inne på BT på nån vecka, men kan berätta att vi har börjat skicka våra inbjudningar och folk har redan börjat svara. Det är jättekul!!

Har även beställt klänningen!!! Den ska komma i början/ mitten av Juni. Spännande!!

• Äntligen är det min tur

Vi har också börjat få svar

Var har du beställt klänningen?

Cote skrev 2008-03-20 21:06:31 följande:
    Hejsan!Har inte varit inne på BT på nån vecka, men kan berätta att vi har börjat skicka våra inbjudningar och folk har redan börjat svara. Det är jättekul!! Har även beställt klänningen!!! Den ska komma i början/ mitten av Juni. Spännande!!
  • Snart fru Nilsson

Vad mycket fint ni har hittat, härliga ideér också som ger oss bra tips på hur man kan göra Undrar hur ni ska göra med bröllopshäftet? Känner mig ganska novis på den fronten, tips mottages

• carand

Tack

sussa84 skrev 2008-03-20 18:18:50 följande:
    Ojojoj!!! Vad duktig du är! Det var verkligen jättefint, såg väldigt proffsigt ut!
  • Gutegirl

Snart fru Nilsson skrev 2008-03-20 21:21:29 följande:

Vad mycket fint ni har hittat, härliga ideér också som ger oss bra tips på hur man kan göra Undrar hur ni ska göra med bröllopshäftet? Känner mig ganska novis på den fronten, tips mottages
    ööööh.. vad är det?