• Snart fru Nilsson

080808

Hittade inte någon som startat upp denna dag så jag gör det, kanske har jag kolla dåligt men om så är fallet behöver denna länk inte finnas Annars kan vi brudar gärna höras här som ska gifta oss samma dag.

snartfrunilsson, 080808 kl:15.00

• Svar på tråden 080808
  • Brud20080808

Jag har heller aldrig fått kalla fötter och jag är nästan helt säker på att min blivande man inte har haft det någon gång, men det kanske kommer sen när det börjar närma sig den stora dagen, och om det gör det så är jag nästan säker på att det är en helt naturlig reaktion.

Don't worry be happy!

• MaddeDanne

En till som ska gifta sig 080808, men det känns som att planeringen har blivit stillastående. Hoppas att man kommer igång att ta tag i den snart igen.

• Gutegirl

Hehe, jag kunde inte låta bli att köpa två korsetter! Jag skulle prova ut rätt storlke, de hade bara svarta inne, men så kunde jag inte släppa den sedan. Det fick en bli en svart, och de har beställt hem en gräddvit. Man får världens snyggaste figaur av den, och det är värt varneda krona för att ha den under klännignen!
    Finns bild i min blogg, länk i min presentation, om ni vill titta.

• Snart fru Nilsson

Det går lite i vågor känner jag också, har legat i som bara den men nu är det luuuugnt ett tag. Tror själv att det är ganska normalt, skulle vara helt slut annars

Vi fick ett svar via posten idag, trodde att jag skulle börja gråta för det var så fint. Dom tackade för inbjudan och kände sig hedrade över att få närvara vid vårt bröllop, lyckönskade oss med förberedelserna. Det är sånna stunder man blir glad över allt slit som är under färden, även om det är skoj så känner man av det också, speciellt dom stunderna man släpper allt vad planering är som just i denna period.

MaddeDanne skrev 2008-03-26 09:43:50 följande:
    En till som ska gifta sig 080808, men det känns som att planeringen har blivit stillastående. Hoppas att man kommer igång att ta tag i den snart igen.
  • jizz

Gutegirl: Såg ut att sitta jättebra! Och fin som 17 också

Själv var jag i malmö idag och råkade inhandla ett urfint set till b.natten Utan sambons vetskap kommer jag överraska med detta. Både han och jag var inställdda på vanlig bh och trosa men när hon visade detta set föll jag pladask.
    Åter igen har jag spräckt "budgeten" på åter en post.
    Frågade först efter ett par sköna sloggi (dom som inte har någon kant om ni vet, fina och gulliga enligt mig) och passade bh men fick en uppläxning när jag sa att det var till bröllopsnatten
    Och hon övertygade mig totalt.
    "Va, sloggi Näää, det kan du ha resterande 364 dagar om året!" Och visst har hon rätt.... Helnöjd med min dag.
    Hittade bordslöpare och tyg till västar och tärnklänning samt att sambons kavaj kom idag!

• Gutegirl
    jizz skrev 2008-03-26 18:12:04 följande:
    Gutegirl: Såg ut att sitta jättebra! Och fin som 17 ocksåSjälv var jag i malmö idag och råkade inhandla ett urfint set till b.natten Utan sambons vetskap kommer jag överraska med detta. Både han och jag var inställdda på vanlig bh och trosa men när hon visade detta set föll jag pladask.Åter igen har jag spräckt "budgeten" på åter en post. Frågade först efter ett par sköna sloggi (dom som inte har någon kant om ni vet, fina och gulliga enligt mig) och passade bh men fick en uppläxning när jag sa att det var till bröllopsnattenOch hon övertygade mig totalt."Va, sloggi Näää, det kan du ha resterande 364 dagar om året!" Och visst har hon rätt.... Helnöjd med min dag.Hittade bordslöpare och tyg till västar och tärnklänning samt att sambons kavaj kom idag!
    Jaa, den är ju såå fin! Man är värd de här fina underkläderna tycker jag!
  • jizz
    Gutegirl skrev 2008-03-27 14:21:08 följande:
    Jaa, den är ju såå fin! Man är värd de här fina underkläderna tycker jag!
    Ja nån gång får man lyxa till det. Ska se till att m2b inte ser dom innan... paketera in och skriva ajabaja på....

hur går det för er alla? tyst här inne tycker jag.
  • helene306

Underläder: Kanske skulle leta efter något lyxigare själv? Det jäkliga är att jag tycker det är så jobbigt och tråkigt att leta och prova underkläder så jag drar mig för det in i det längsta....

Igår fick jag min leverans från everydayminerals. Öppnar och i ligger en massa ögonskugga. Klantiga jag som beställt fel när jag får se att det ska till någon Helene i Norge! Mailade everyday och fick svar idag. De beklagade misstaget, bad mig skicka mitt ordernummer och jag fick behålla felleveransen, så nu har jag 9 ögonskuggor, 4 foundations, 2 eyeliner, 2 ögonskuggspennor och 4 svampar. Kanske skulle roa mig lite ikväll??

Måste erkänna att jag ligger lågt med planeringen. Sambon har bestämt sig för att ha sin frack så vi behöver hitta ett par byxor till honom. på lördag delar vi ut inbjudningskorten till våra familjer! Jag är nervös!

• Blivande fru 080808

Hejsan! Hoppar in i den här tråden jag med. Håller på att leta vigselförättare nu. Har en plan om att gifta oss utomhus. Klänningen är beställd, hoppas bara den passar.Det kommer bara bli jag, blivande maken, vår son och två vittnen.Efter vigseln har vi tänkt åka iväg men vet inte vart än...

• jizz

Blivande fru 080808 skrev 2008-03-27 17:25:43 följande:

Hejsan! Hoppar in i den här tråden jag med. Håller på att leta vigselförättare nu. Har en plan om att gifta oss utomhus. Klänningen är beställd, hoppas bara den passar.Det kommer bara bli jag, blivande maken, vår son och två vittnen.Efter vigseln har vi tänkt åka iväg men vet inte vart än...
    Va mysigt det låter. Håller tummarna att klänningen passar!