• Snart fru Nilsson

080808

Hittade inte någon som startat upp denna dag så jag gör det, kanske har jag kolla dåligt men om så är fallet behöver denna länk inte finnas Annars kan vi brudar gärna höras här som ska gifta oss samma dag.

snartfrunilsson, 080808 kl:15.00

• Svar på tråden 080808
  • johannesson

jizz du skulle ju kunna sätta på den andra ringen under romantisk frukost på bröllops dagen som lite extra romantik eller ta den sista ringen och sätta på som liten morgomgåva första dagen som gift..

• johannesson

vad fint nightingale men tänkte rent spontant att om du får fler barn

• helene306
    Nightingale skrev 2008-04-02 08:54:14 följande:
    jag funderar på att köpa en tredje slät vitguldsring som jag graverar vår dotters namn. En lite smalare ring än förlovnignsringen. Jag kommer att ha en diamantring som vigselring.Vad tror ni om det?
    Jag vill också ha en tredje ring och gravera in sonens namn, men jag har korta fingra så det är gränsfall om jag får på en ring till. Min förlovningsring och vigselringen kommer bli rätt breda tillsammans.
  • Nightingale
    johannesson skrev 2008-04-02 09:05:07 följande:
    vad fint nightingale men tänkte rent spontant att om du får fler barn
    Jo, men hon har bara 4 bokstäver, så det finns plats för fler namn! Vi hade bara tänkt ett barn till!
  • Äntligen är det min tur

NUUUU har jag hämtat ringen. Jag e så himla nöjd.
    Det är min avlidna svärmors sten i. Så det känns ännu bättre...

Jag e så glad!!

Bild i galleriet om ni vill se...

• jizz

Äntligen är det min tur skrev 2008-04-02 22:00:20 följande:

NUUUU har jag hämtat ringen. Jag e så himla nöjd. Det är min avlidna svärmors sten i. Så det känns ännu bättre... Jag e så glad!! Bild i galleriet om ni vill se...
    Jättefint!

Igår bokade jag lokalen och den var ledig!
    Så idag ska jag börja ordentligt med inbjudningarna. Jihoooo!

TACK!

Va kul o börja med inbjudningarna....

• jizz

Äntligen är det min tur skrev 2008-04-03 09:15:26 följande:

TACK!Va kul o börja med inbjudningarna....
    Har du att ihop 2 ringar? Eller hur gick detta till? Den ser väldigt speciell ut. Har inte sett något liknande.

Nu har jag lagt in en bild i mitt galleri. Så kan du se där...
    Den ena ringen är oregelbunden o stenen hänger över aller va man ska säga. Du fattar när du ser bilden!

jizz skrev 2008-04-03 09:21:34 följande:
    Äntligen är det min tur skrev 2008-04-03 09:15:26 följande:
    Har du att ihop 2 ringar? Eller hur gick detta till? Den ser väldigt speciell ut. Har inte sett något liknande.
  • FruT 080808
    jizz skrev 2008-04-03 09:09:32 följande:
    Äntligen är det min tur skrev 2008-04-02 22:00:20 följande:
    Jättefint! Igår bokade jag lokalen och den var ledig!Så idag ska jag börja ordentligt med inbjudningarna. Jihoooo!
    Skoj att greja med inbjudningskorten!