• Snart fru Nilsson

080808

Hittade inte någon som startat upp denna dag så jag gör det, kanske har jag kolla dåligt men om så är fallet behöver denna länk inte finnas Annars kan vi brudar gärna höras här som ska gifta oss samma dag.

snartfrunilsson, 080808 kl:15.00

• Svar på tråden 080808
  • Äntligen är det min tur

Ohhh va spännande....

Sambons kompisar har börjat planera svensexan..... Hihihi va kuuuuul!!!

• johannesson

hej hopp ringde skatteverket i går så nu väntar vi bara på papper som ska fyllas i..jasså de har redan börjat med erbjudanden på kostymer..min sambo tar det sååå lungt och har tänkt köpa i juni men om det är nu erbjudandena är så är det ju bra att köpa redan nuuu:)till mig och barnen är allt färdigt utom handskar till mig..

• helene306
    Brud20080808 skrev 2008-04-15 10:35:04 följande:
    Hindersprövning... jaa... eller... nja... jag skickade in den redan den 4/4... jag tänkte nämligen på att de brukar ju vara så väldigt långsamma på skattemyndigheten i vanliga fall... men tydligen så var de inte det den här gången... jag fick tillbaka den godkänd bara efter en vecka senare... men då såg jag tyvärr att den bara gäller tom den 7/8... och vi som ska gifta oss den 8/8... jag har alltid sådan otrolig otur... måste jag skicka in en ny nu??? eller??? bara för en enda dag???
    Jag vet inte hur hårda de är men jag tror nog du behöver skicka in ett nytt. Tyvärr...
  • Vidalila

Det MÅSTE du!!! Den måste vara giltig annars kan ni inte nes gifta er...

Brud20080808 skrev 2008-04-15 10:35:04 följande:
    Hindersprövning... jaa... eller... nja... jag skickade in den redan den 4/4... jag tänkte nämligen på att de brukar ju vara så väldigt långsamma på skattemyndigheten i vanliga fall... men tydligen så var de inte det den här gången... jag fick tillbaka den godkänd bara efter en vecka senare... men då såg jag tyvärr att den bara gäller tom den 7/8... och vi som ska gifta oss den 8/8... jag har alltid sådan otrolig otur... måste jag skicka in en ny nu??? eller??? bara för en enda dag???
  • Snart fru Nilsson

Hmm inte lätt det där med papper som ska hit och dit, men vi lever i Sverige så vad kan man annat säga än PAPPER. Det låter som att ni måste skicka in på nytt men själv så skulle jag nog ringa och höra efter innan.

• Snart fru Nilsson

Hoppsan vad härligt för er, bara gubben kvar. Här är det alla utom jag och tärnan som behöver ny stass från topp till tå. En stycke man och två killar (barnen). Låter skönt att ha det gjort, var det jag ville ha fram över detta svar.

johannesson skrev 2008-04-15 18:08:16 följande:
    hej hopp ringde skatteverket i går så nu väntar vi bara på papper som ska fyllas i..jasså de har redan börjat med erbjudanden på kostymer..min sambo tar det sååå lungt och har tänkt köpa i juni men om det är nu erbjudandena är så är det ju bra att köpa redan nuuu:)till mig och barnen är allt färdigt utom handskar till mig..
  • FruT 080808
    jizz skrev 2008-04-15 11:31:02 följande:
    Någon som är haj på weddingannouncer?Jag får inte musiken att fungera!!!
    Inte jag heller, fattar det inte!
  • jizz

FruT 080808 skrev 2008-04-15 19:54:31 följande:

Inte jag heller, fattar det inte!
    Jag har fått igång det nu! Jag fick byta namn på filen och sen fanns det en en start och stopp knapp längst ner till höger på första sidan som jag klickat på.
  • Brud20080808

Jag ringde faktiskt till skattemyndigheten igår, bara för att snällt och trevligt få höra efter om vi måste skicka in en ny omgång med papper eller inte, vilket jag tyvärr bittert fick ångra. Jag möttes nämligen av den mest otrevliga gamla tant man kan tänka sig, så efter det var jag på dåligt humör resten av dagen, och det blev inte alls bättre när jag öppnade brevlådan och såg att där låg ett nytt kuvert från skattemyndigheten. Vi fick inte igenom det efternamn vi vill ha. Dubbel typiskt!

Snart fru Nilsson skrev 2008-04-15 19:45:04 följande:

Hmm inte lätt det där med papper som ska hit och dit, men vi lever i Sverige så vad kan man annat säga än PAPPER. Det låter som att ni måste skicka in på nytt men själv så skulle jag nog ringa och höra efter innan.
  • dolphinbabe76

Vi ska gifta oss 080808 kl 15 i kommunhuset men det är en hemlig vigsel.