• Snart fru Nilsson

080808

Hittade inte någon som startat upp denna dag så jag gör det, kanske har jag kolla dåligt men om så är fallet behöver denna länk inte finnas Annars kan vi brudar gärna höras här som ska gifta oss samma dag.

snartfrunilsson, 080808 kl:15.00

• Svar på tråden 080808
  • valkyriana

Det är 10 dagar kvar... Det är lugnt.
    Jag tror att folk vill ringa nästan direkt då de får inbjudan, men så känner de att det är för långt kvar. Så går tiden och så ringer de de sista dagarna i stället.

• Äntligen är det min tur

Håller med. va alla väntarlääänge med o svara.... Suck Man vill ju veta ju

• FruRålin080808

Japp mannen är vald...Men INTE klänningen!!! Har panik!

Snart fru Nilsson skrev 2008-04-20 16:55:51 följande:

Har satt ut det som är gjort på min sida. Lägger in eftersom det blir gjort Såg att du valt man, det är en mycket viktig punkt
  • jizz

Snart fru Nilsson skrev 2008-04-20 19:47:36 följande:

Kikade inte om det, hmm dåligt av mig. Men kan vara värt ett besök dit och kika om det finns.
    Jag har en bit att köra. Är det någon som har vägarna förbi få ni gärna slänga ett öga om ni ser något vitt.

HÖNNI! IDAG FICK JAG HEM MIN KRONA SOM JAG VANN PÅ TRADERA!
    Överlycklig Ska lägga upp bild snart.
  • Snart fru Nilsson

Ja det kan jag gott förstå, är inte allt för lång tid kvar nu.

FruRålin080808 skrev 2008-04-21 12:53:28 följande:
    Japp mannen är vald...Men INTE klänningen!!! Har panik! Snart fru Nilsson skrev 2008-04-20 16:55:51 följande:
  • Meddelande borttaget
  • Gutegirl

Äntligen är det min tur skrev 2008-04-21 23:05:15 följande:

Oh va kul. Gör hon sånt!!??!!
    Ja Hon får viga folk.
  • FruT 080808

Less jag blir!
    Jag får inte tillbaka pengarna för min klänning.
    Drar det lite fort bara...
    Köpte på tradera och fick fel underkjol, en slöja pärlorna bara ramlar av. Och även fläckar på klänningen och denna vägrar ge mig pengarna tillbaka

• Snart fru Nilsson

Vilken skitkorv som inte lämnar igen pengarna när varan inte stämmer. Hör av dig så vi får veta om det löser sig.
    FruT 080808 skrev 2008-04-22 06:39:24 följande:

Less jag blir!Jag får inte tillbaka pengarna för min klänning.Drar det lite fort bara...Köpte på tradera och fick fel underkjol, en slöja pärlorna bara ramlar av. Och även fläckar på klänningen och denna vägrar ge mig pengarna tillbaka
  • jizz

FruT 080808 skrev 2008-04-22 06:39:24 följande:

Less jag blir!Jag får inte tillbaka pengarna för min klänning.Drar det lite fort bara...Köpte på tradera och fick fel underkjol, en slöja pärlorna bara ramlar av. Och även fläckar på klänningen och denna vägrar ge mig pengarna tillbaka
    Nääää, va trist! Vad heter säljaren? Kan man inte komtakta dom på tradera, eller hur funkar det när man ska lösa en tvist?

Har ni läst om en bilolycka där en mamma och bebis omkom? Det var precis utanför vår by och jag är så fundersam om det är någon härifrån.....