• Snart fru Nilsson

080808

Hittade inte någon som startat upp denna dag så jag gör det, kanske har jag kolla dåligt men om så är fallet behöver denna länk inte finnas Annars kan vi brudar gärna höras här som ska gifta oss samma dag.

snartfrunilsson, 080808 kl:15.00

• Svar på tråden 080808
  • FruT 080808

ÅÅå har knappt haft ork att vara här. Ena sonen har vart förkyld sedan i tisdags han låg däckad i 2 dagar och direkt efter det kom magsjukan. Så nu är an lite bättre men helst slut i kroppen ändå. Då han inte vill äta. Så jag och sonenpå 6 månader har nu magsjuka och min m2B jobbar. Drygtf, men alla extra pnegar behövs ju.

Så allt bröllopsplanerande har stannat upp nästan. Måste ta tag i det..

Hur gör ni som ska fixa egen musik på festen. Sitter ni och knåpa i hop egna skrior?
    Hur många kan man behöver under en hel kväll och halv natt?
    Och kom gärna med tips på bra musik

• FruT 080808

skriver som en kratta, kanske kan skylla på vätskebrist?

• helene306

FruT: Sambon kommer greja ihop en skiva eller fler med musik. Annars tar vi den musik restaurangen har hos sig. Tror att det räcker, när folk börjar bli lite runda under fötterna tror jag inte de reflekterar på om de hört samma låt två gånger eller ej Krya på er! Ett tips är Resorb på apoteket, vätskeersättning.

jizz: Härligt med transporten fixat för gratis peng! Alltid välkommet! Vi har inte ens funderat på någon transport..... Skulle vilja ha skjuts i min brors Camaro men känner jag min bror rätt så grejar han med den och den är inte körbar.

Nähä, snart kommer kalasgäster, dags att sätta fart!

• Snart fru Nilsson

Åkte och köpte kostym till älsta sonen idag, oj vad fin han blev. Ska nog ringa till ett företag i Stockholm som säljer barnkostymer för 395:- plus 95 kronor i frakt. Det är inte så dyrt tycker vi. Då ingår väst, skjorta och slips. Hoppas att ni kryar på er, inte alls skoj att vara sjuk

• Snart fru Nilsson

Önskar er en härlig måndag!

• Äntligen är det min tur

Detsamma!!

Har just fått en fläskläpp! Shit va det blöder imunnen.
    En olycka från min skuttiga dotter som hoppade upp i min haka.
    Det går väl över snart....

• FruT 080808

Var det här jag skrev att jag hade problem med klänningen som jag köpt?
    Nu sk jag i allfall efter många om och men få tillbaka mina pengar!!
    Så på fredag ska jag och svärmor på klänningsjakt igen

• FruT 080808

Äntligen är det min tur skrev 2008-04-28 18:51:31 följande:

Detsamma!!Har just fått en fläskläpp! Shit va det blöder imunnen.En olycka från min skuttiga dotter som hoppade upp i min haka.Det går väl över snart....
    Aj aj!
  • Snart fru Nilsson

GRATTIS!!! Vill veta vilken den blev när ni är klar i jakten på klänning, *nyfiken i en strut är jag*
    FruT 080808 skrev 2008-04-29 13:34:21 följande:

Var det här jag skrev att jag hade problem med klänningen som jag köpt?Nu sk jag i allfall efter många om och men få tillbaka mina pengar!! Så på fredag ska jag och svärmor på klänningsjakt igen
  • FruT 080808

Hur många ev er har klänningen klart?

Snart fru Nilsson skrev 2008-04-29 16:52:31 följande:

GRATTIS!!! Vill veta vilken den blev när ni är klar i jakten på klänning, *nyfiken i en strut är jag* FruT 080808 skrev 2008-04-29 13:34:21 följande:
    *hih* Ja jag lovar ett återkomma då jag hittat min klänning