• Snart fru Nilsson

080808

Hittade inte någon som startat upp denna dag så jag gör det, kanske har jag kolla dåligt men om så är fallet behöver denna länk inte finnas Annars kan vi brudar gärna höras här som ska gifta oss samma dag.

snartfrunilsson, 080808 kl:15.00

• Svar på tråden 080808
  • Snart fru Nilsson

Köpte kvällstidningen idag och det var en massa om just dryck till bröllopet, kommer att spara den bilagan och återkomma vilken som fått bäst i test.

• helene306

Någon här som har tips på någon sida där man kan titta på lite brudbukettsvarianter?

• Gutegirl

Var det aftonbladet eller expressen? Vill kolla om det star nagot i deras natupplaga!
    Snart fru Nilsson skrev 2008-04-30 21:20:08 följande:

Köpte kvällstidningen idag och det var en massa om just dryck till bröllopet, kommer att spara den bilagan och återkomma vilken som fått bäst i test.
  • Vidalila

Jag har haft min klänning sen februari 07! helt extremt, jag vet, men det är en lilly klänning och de gör ju bara säsongsklänningar, och den finns inte att köpa mer, så det var ju tur!

Vi har det mesta klart! ska börja fila på vigselprogramet, men allt annat är klart. Och köpa mandlar, men jag hittar inga!!!!

Några mandeltips??

FruT 080808 skrev 2008-04-29 17:06:52 följande:

Hur många ev er har klänningen klart?Snart fru Nilsson skrev 2008-04-29 16:52:31 följande:
    *hih* Ja jag lovar ett återkomma då jag hittat min klänning
  • Äntligen är det min tur

gamman.se

helene306 skrev 2008-05-01 17:45:33 följande:
    Någon här som har tips på någon sida där man kan titta på lite brudbukettsvarianter?
  • Vidalila

Hmm... sök på gamla inlägg, vet att det ska finnas en jättebra sida. Pröva med gamman.se där har de massor, eller bara googla.

• helene306

Tack för länken till gamman!

Nästa fråga: Tips på vart man kan hitta en vit kuvertväska som inte kostar multum? Inte påse.

• jizz
    valkyriana skrev 2008-04-30 21:19:25 följande:
    Vart köpte du kläderna?
    Det var av märket EXIT och Name it.
  • jizz
    helene306 skrev 2008-05-02 08:48:10 följande:
    Tack för länken till gamman! Nästa fråga: Tips på vart man kan hitta en vit kuvertväska som inte kostar multum? Inte påse.
    På Tradera finns ju alltid något
    Kan du bra tänka dig vit? Eller fungerar någon annan färg som kanske finns i ert färgtema om ni nu har det?
    Vilka färger i så fall?