• Snart fru Nilsson

080808

Hittade inte någon som startat upp denna dag så jag gör det, kanske har jag kolla dåligt men om så är fallet behöver denna länk inte finnas Annars kan vi brudar gärna höras här som ska gifta oss samma dag.

snartfrunilsson, 080808 kl:15.00

• Svar på tråden 080808
  • helene306

Snart Fru Nilsson o jizz: Jag brukar kolla Tradera. Vill helst ha vit väska. Köpte en kuvertväska på auktion där. När den kommer hem går den mer åt det grådaskiga hållet, på bilden på Tradera såg den vit ut. Har skrubbat den med galltvål, tvättat och gnuggat med klorin men den är lika grådaskig likt förbaskat. Får kolla vidare på Tradera och runt i butiker annars får jag hålla till godo med den väskan jag har.

• Snart fru Nilsson
    helene306 skrev 2008-05-02 12:41:57 följande:
    Snart Fru Nilsson o jizz: Jag brukar kolla Tradera. Vill helst ha vit väska. Köpte en kuvertväska på auktion där. När den kommer hem går den mer åt det grådaskiga hållet, på bilden på Tradera såg den vit ut. Har skrubbat den med galltvål, tvättat och gnuggat med klorin men den är lika grådaskig likt förbaskat. Får kolla vidare på Tradera och runt i butiker annars får jag hålla till godo med den väskan jag har.
    Det var nog höjden av olycka, beställde själv min på Tradera och är supernöjd. Har inte lagt ut den här i mitt album men kan göra det om någon vill se?
  • Vidalila

Jag hade tittat på vanliga affärer såhär i studenttider, glitter, wedins, vanliga väskaffärer, åhlens, etc. Där finns det säkert!! Accesorize är döbra om du har tillgång till den butiken.

helene306 skrev 2008-05-02 08:48:10 följande:
    Tack för länken till gamman! Nästa fråga: Tips på vart man kan hitta en vit kuvertväska som inte kostar multum? Inte påse.
  • FruT 080808

Vi köpte hus i höstas då sonen föddes. Och nu har vi fullt upp så tyvärr kan jag inte vara här så ofta som jag skulle vilja

ÅÅÅ käänner att jag inte har hunnit medi planeringen, hur långt har ni hunnit?

• Snart fru Nilsson

Huu snart är det bara 3 månader kvar. Har ni allt under kontroll, brudar!?

• helene306

Snart fru Nilsson skrev 2008-05-04 19:49:31 följande:

Huu snart är det bara 3 månader kvar. Har ni allt under kontroll, brudar!?
    NÄ!

Har så mycket som jag känner är oklart, saker jag vill ha (gästbok tex) men det löser sig väl på något vänster Det viktigaste är ju klart och det är ju huvudsaken.

Ni andra här inne, ska ni på bröllopsresa? Direkt efter bröllopet eller senare? Vart isf? *vaddå nyfiken?? *
  • valkyriana

Vi åker till Kuba den 12. Det är orkansäsong så det är en liten chansning, men det är i snitt 8 soltimmar per dag och snitt temp 32 grader.
    I värsta fall så får vi ligga i rummet mycket... Mmmm

• Vidalila

Vi åker till Bali tre dagar efetr bröllopet! Ska bli So niiice!

• valkyriana

Detta är några av sakerna vi ska ta tag i

Måste fixa personal till festen
    fixa frisör och make till tärnorna
    festprogramen- blääää det är mycket
    vigselprogram
    bestämma psalmer
    fixa en solist till kyrkan - evetuellt blir det en i bandet på festen
    Skicka in hinderprövningen - det ska vi göra i dagarna
    betämma bukett
    fixa underkläder
    beställa bröllopstårta
    fixa visum
    köpa m2b kostym

• Äntligen är det min tur

I morrn ska jag ääääntligen på möte på Wärdshuset!
    Då ska vi gå igenom alla grovplanering o få se vad de kommit på för mat o så efter våra önske mål.

Vi ska veckan efter på mini semeter - jag och min MAN hihihi-