• Snart fru Nilsson

080808

Hittade inte någon som startat upp denna dag så jag gör det, kanske har jag kolla dåligt men om så är fallet behöver denna länk inte finnas Annars kan vi brudar gärna höras här som ska gifta oss samma dag.

snartfrunilsson, 080808 kl:15.00

• Svar på tråden 080808
  • Äntligen är det min tur

Är det inte då dom typ "ska" hurra för oss o så????!!!!
    JAg tror också att det är ett namn för välkomstdrinken liksom. För typ toatmatern hälsar alla välkomna o passar på o skåla för brudparet....

ELLER????????

• Snart fru Nilsson

Jaha, då lyssnar vi på dig Eller? *S*
    Äntligen är det min tur skrev 2008-04-25 22:30:05 följande:

Är det inte då dom typ "ska" hurra för oss o så????!!!! JAg tror också att det är ett namn för välkomstdrinken liksom. För typ toatmatern hälsar alla välkomna o passar på o skåla för brudparet....ELLER????????
  • Snart fru Nilsson

Bara en tanke som slog mig, om någon från detta forum känner för det så kan vi höras på msn. Det blir lite mera privat för oss 080808 "nipper" brudar

Hahahaha.... jag kanske sitter här o tok ljuger Ibland kan man ju koka ihop skaer för sig själv i skallen ju.
    Men det är så jag har fått ihop det iaf....

Snart fru Nilsson skrev 2008-04-25 22:33:40 följande:

Jaha, då lyssnar vi på dig Eller? *S*Äntligen är det min tur skrev 2008-04-25 22:30:05 följande:

Ja det vore kul!!

Snart fru Nilsson skrev 2008-04-25 22:35:00 följande:

Bara en tanke som slog mig, om någon från detta forum känner för det så kan vi höras på msn. Det blir lite mera privat för oss 080808 "nipper" brudar
  • Snart fru Nilsson

Bra att du "kokar" ihop saker, vi rör om i grytan under tiden
    Äntligen är det min tur skrev 2008-04-25 22:36:42 följande:

Hahahaha.... jag kanske sitter här o tok ljuger Ibland kan man ju koka ihop skaer för sig själv i skallen ju.Men det är så jag har fått ihop det iaf.... Snart fru Nilsson skrev 2008-04-25 22:33:40 följande:
  • helene306

Nä, nu vet jag, jag har blandat ihop skålen och en annan sak När bruden gick på toaletten skulle alla kvarvarande tjejer pussa på brudgummen och gick brudgummen på toaletten skulle alla kvarvarande killar pussa på bruden. Så var det ju!

• helene306

Har nu skrivit ihop ansökan om att byta efternamn. Känns lite skumt! Ska slänga ansökan på lådan i helgen och betala in kostnaden. Har ändrat stavningen mot vad som står i utdraget fån Landsarkivet och personbevis och skrivit ihop ett brev där jag förklarar varför vi vill ha den stavningen, sen är det bara att vänta och se om de godkänner det eller ej.

• Snart fru Nilsson

Hoppas att det lyckas för er nu med byte av efternamn. Här blir det grillat ikväll, mums.

• jizz

Pust nu har jag kommit hem från jobbet!
    Lugn dag på IKEA idag, alla är väl ute och grillar precis som Snart fru Nilsson Skönt då jag haft en konstant dov huvudverk som i morsen!

MEN efter ett bröllopssnack med en arbetskamrat så blev dagen mycket ljusare! Hon kommer ordna transport från kyrkan till festen åt oss! Och ni kan aldrig tro vad!
    HÄST OCH VAGN för 0 kr!
    Överlycklig Fast huvudverken sitter i än

Har börjat rensa ut här hemma i grabbarnas garderober nu också, tänkte att alla extrapengar man får in för det ska gå till bröllopet. Ett tips till er andra som också har en begränsad budget med andra ord Man har såååå mycket skit som man kanske inte tror går att sälja men det är faktiskt värt ett försök! har tjänat 600 på 4 dagar