• Snart fru Nilsson

080808

Hittade inte någon som startat upp denna dag så jag gör det, kanske har jag kolla dåligt men om så är fallet behöver denna länk inte finnas Annars kan vi brudar gärna höras här som ska gifta oss samma dag.

snartfrunilsson, 080808 kl:15.00

• Svar på tråden 080808
  • Snart fru Nilsson

Tanken var att vi skulle köpa det paketet men eftersom inte rätt storlek fanns så fick vi köpa till skjortan och betalade enbart för kostymen PLUS skjorta á 300:-. Men det var värt alla ören när jag såg hur fin han blev. Sedan att biträdet var schyst och vi fick välja slips vi ville ha plus slängde med knapparna gjorde det hela lite roligare

valkyriana skrev 2008-04-20 14:27:11 följande:
    Jag antar att ni köpte det paketet med skjorta till osv. Den skjortan som var till var det en sådan som behövde manchettknappar??Snart fru Nilsson skrev 2008-04-20 13:59:32 följande:
  • valkyriana

det var ju inte farligt för en skjorta. Hur menar du med rätt storlek? Är det speciella kostymer i det paketet? Får man inte blanda stl? Min gubbe är ganska bredaxlad och har en storlek större på kavaj än byxor.

Ingår slimfit kostymerna i det priset. Vet du det?

1000 frågor jag vet , men vi ska dit på fredag, men om det inte är någon idé så bestäler vi nog på nätet istället.

• Snart fru Nilsson

Det som är med i paketet för 995:- är mera för studenter och man vet ungefär vilken storlek de drar, inte några större med andra ord. Man får blanda byxa och kavaj i storlek så det är lugnt. Men vi hade oturen att inte hitta i rätt för min gubbe. Hoppas att ni hittar det ni vill ha, hör av dig sedan så får jag höra hur det gick

valkyriana skrev 2008-04-20 14:58:15 följande:
    det var ju inte farligt för en skjorta. Hur menar du med rätt storlek? Är det speciella kostymer i det paketet? Får man inte blanda stl? Min gubbe är ganska bredaxlad och har en storlek större på kavaj än byxor.Ingår slimfit kostymerna i det priset. Vet du det?1000 frågor jag vet , men vi ska dit på fredag, men om det inte är någon idé så bestäler vi nog på nätet istället.
  • FruRålin080808

Hej Hej!
    Tror att jag varit inne på den här tråden innan och sen inte "hittat" tillbaka...Har samma bröllopsdatum som er andra=)Hur långt har ni hunnit i planeringen?
    Kram

• Snart fru Nilsson

Har satt ut det som är gjort på min sida. Lägger in eftersom det blir gjort Såg att du valt man, det är en mycket viktig punkt

FruRålin080808 skrev 2008-04-20 16:04:15 följande:
    Hej Hej!Tror att jag varit inne på den här tråden innan och sen inte "hittat" tillbaka...Har samma bröllopsdatum som er andra=)Hur långt har ni hunnit i planeringen?Kram
  • jizz

Snart fru Nilsson skrev 2008-04-20 13:59:32 följande:

Nu är det köpt, kostym och det blev en kritstrecksrandig, vit skjorta sedan fick vi med en slips som kan vara bra att ha till övriga tillfällen än just bröllopet och manchettknappar. Hygglig kille på Dressman . Jag blev så rörd när gubben klev ut ur omklädningsrummet att jag nästan höll på att börja gråta, det var jättefint och snyggt.
    Såg du ifall dom hade några vita kostymer på Dressman?
  • valkyriana

Pengapanik har vi här med...
    Tycker jag köper och köper grejjer, men budgeten rör sig knappt neråt alls....
    Resan och midagen och fotogafen är ju kvar... Riktigt dyra poster

Vilen fotograf sak ni ha föresten????

• Snart fru Nilsson

Kikade inte om det, hmm dåligt av mig. Men kan vara värt ett besök dit och kika om det finns.

jizz skrev 2008-04-20 17:18:02 följande:
    Snart fru Nilsson skrev 2008-04-20 13:59:32 följande:
    Såg du ifall dom hade några vita kostymer på Dressman?
  • Snart fru Nilsson

Vill bara säga att jag gick i mina bröllopsskor här hemma idag, kan bara tacka mig själv som börjar så tidigt. Vill inte uppleva denna känsla i fötterna på bröllopsdagen Det SKAVER så jag skyndar sakta in dom till min fot Skrattade åt mig själv när jag stod och putsade fönster i bröllopsskorna

• Gutegirl

Gah! När kan man räkna med att folk hör av sig ang OSA? Vi satt sista datum till 30/4.
    Typ 10 har svarat av 70 pers. Typ.