• Snart fru Nilsson

080808

Hittade inte någon som startat upp denna dag så jag gör det, kanske har jag kolla dåligt men om så är fallet behöver denna länk inte finnas Annars kan vi brudar gärna höras här som ska gifta oss samma dag.

snartfrunilsson, 080808 kl:15.00

• Svar på tråden 080808
  • Äntligen är det min tur

Vi ska ha:
    vita linnedukar, servetter, tallrikar
    Stilrena glas utan krusiduller
    silverbestick
    ljusrosa löpare i genomskinligt tyg som går som ett kors (borden kommer vara 4kantiga och 8 pers vid varje bord)
    I mitten kommer det vara en blomboll ca30 cm i diam rosa ca 50 cm upp på en genomskinlig pinne. Hjärtan på trådblommor kommer hänga ner ur bollen o ringla på bordet.
    5 stora diamanter runt om liggandes på bordet
    smådiamanter utspritt liggande på bordet
    4 el 5 små glaskoppar med vit sand, rosa ros o nåt grönt gräs i
    Vitfrostade låga värmeljusstakar med ett ljusrosa värmeljus i.
    Festprogram
    Gåva till gästerna = liten vit ask med rosa snöre där namnlapp kommer sitta fast på.

Det sista kom från USA häromdagen.
    Nästa är att jag ska åka till floristen o kolla blommorna vad som passar.

• Snart fru Nilsson

Ska börja med festprogram snart, en liten tanke har vi i alla fall hur det ska se ut. Sedan blir det tipsrunda, frågor om gästerna och brudparet så klart

• Snart fru Nilsson

Har inte fått tillbaka hindersprövningen ännu, en vecka sedan vi skickade in den idag. Kanske är några problem, kusinen som jag bor med , skojar som ni förstår!

• johannesson

oj oj vad flitiga ni är:) är det någon som ansökt om hindersprövning än...ang dukning så har jag köpt grejer lite då och då men känner att jag inte direkt har et färdigt för mig exakt hur jag ska göra....men färg tema är vit silver ocg grönt..

• Snart fru Nilsson

Såg du den här länken på Blocket www.blocket.se/vi/15940723.htm

johannesson skrev 2008-04-14 18:49:20 följande:
    oj oj vad flitiga ni är:) är det någon som ansökt om hindersprövning än...ang dukning så har jag köpt grejer lite då och då men känner att jag inte direkt har et färdigt för mig exakt hur jag ska göra....men färg tema är vit silver ocg grönt..
  • johannesson

jo jag ringde på den men eftersom jag bor i värmland tyckte hon det var svårt att skicka men hon berättade vart hon köpt allt...tack ändå snart fru nilsson:)

• Äntligen är det min tur

Haha... kusiner e ju bra

Vi har skickat vår faktiskt. Eller för o va ärlig ... Det är faktiskt mannen som har gjort. Men det är det enda också

Snart fru Nilsson skrev 2008-04-14 18:44:20 följande:

Har inte fått tillbaka hindersprövningen ännu, en vecka sedan vi skickade in den idag. Kanske är några problem, kusinen som jag bor med , skojar som ni förstår!
  • Snart fru Nilsson

Blir att åka och kika på kavaj i helgen, har bra erbjudanden överallt nu så vi ska passa på. Det var gubben som föreslog det och jag är inte sen att hänga på

• Snart fru Nilsson

Kostym menade jag (för tidigt på morgonen)

• jizz

Snart fru Nilsson skrev 2008-04-15 07:02:33 följande:

Kostym menade jag (för tidigt på morgonen)
    Vad är det för erbjudande du har?