• Snart fru Nilsson

080808

Hittade inte någon som startat upp denna dag så jag gör det, kanske har jag kolla dåligt men om så är fallet behöver denna länk inte finnas Annars kan vi brudar gärna höras här som ska gifta oss samma dag.

snartfrunilsson, 080808 kl:15.00

• Svar på tråden 080808
  • helene306

Hindersprövning. Ja, den har jag funderat lite på. Tänkte skicka in den när jag fått alla papper från skatteverket och landsarkivet eftersom jag ska byta namn till min farmors flicknamn.

Annars med planering ligger jag väldigt lågt. Tänkte dra igång lite när skolan har slutat, nu är det så mycket annat så jag känner att jag har inte tid att få in bröllopsplanering i det hela.

• Brud20080808

Hindersprövning... jaa... eller... nja... jag skickade in den redan den 4/4... jag tänkte nämligen på att de brukar ju vara så väldigt långsamma på skattemyndigheten i vanliga fall... men tydligen så var de inte det den här gången... jag fick tillbaka den godkänd bara efter en vecka senare... men då såg jag tyvärr att den bara gäller tom den 7/8... och vi som ska gifta oss den 8/8... jag har alltid sådan otrolig otur... måste jag skicka in en ny nu??? eller??? bara för en enda dag???

• Äntligen är det min tur

Tror hon menar i alla herraffärer. Det brukar vara paketpris på kostymer nu. Det billigaste jag har sett är nog dressman. 999:- Sen såg jag att de har på Brothers för 1999:-
    De brukar ha i alla affärer nu innan student mm!!

jizz skrev 2008-04-15 09:02:35 följande:
    Snart fru Nilsson skrev 2008-04-15 07:02:33 följande:
    Vad är det för erbjudande du har?
  • jizz

Äntligen är det min tur skrev 2008-04-15 11:14:00 följande:

Tror hon menar i alla herraffärer. Det brukar vara paketpris på kostymer nu. Det billigaste jag har sett är nog dressman. 999:- Sen såg jag att de har på Brothers för 1999:- De brukar ha i alla affärer nu innan student mm!!
    Ja det var det jag funderade på, vilka affärer. Fomolerade mig konstigt.

Någon som sett en vit kostym någonstans?
  • jizz

Någon som är haj på weddingannouncer?
    Jag får inte musiken att fungera!!!

• jizz
    jizz skrev 2008-04-15 11:30:34 följande:
    Äntligen är det min tur skrev 2008-04-15 11:14:00 följande:
    Ja det var det jag funderade på, vilka affärer. Fomolerade mig konstigt.Någon som sett en vit kostym någonstans?
    haha, formulerade ska det ju vara....
  • Snart fru Nilsson

Hej hopp! Nu är jag hemma igen och kan skriva, stämmer bra att det var dressman, kappahl och brothers som har erbjudanden för tillfället. Kom hem idag och hade ett kuvert som väntade med hindersprövningen och vigselbevis..

• Äntligen är det min tur

Phu vilken tur...
    Jag väntar på kusin svar också

Snart fru Nilsson skrev 2008-04-15 17:49:50 följande:

VI var inte kusiner
  • Snart fru Nilsson

*Skrattar* håller tummarna att det går vägen. Fattar inte hur man ska hinna med allt? Tur att vi kan dela idéer med varann här!
    Äntligen är det min tur skrev 2008-04-15 17:52:50 följande:

Phu vilken tur... Jag väntar på kusin svar också Snart fru Nilsson skrev 2008-04-15 17:49:50 följande: