• Snart fru Nilsson

080808

Hittade inte någon som startat upp denna dag så jag gör det, kanske har jag kolla dåligt men om så är fallet behöver denna länk inte finnas Annars kan vi brudar gärna höras här som ska gifta oss samma dag.

snartfrunilsson, 080808 kl:15.00

• Svar på tråden 080808
  • jizz

Äntligen är det min tur skrev 2008-04-03 09:30:22 följande:

Nu har jag lagt in en bild i mitt galleri. Så kan du se där... Den ena ringen är oregelbunden o stenen hänger över aller va man ska säga. Du fattar när du ser bilden!
    Fick en såndär AHAupplevelse när jag såg bilden! Tycker dina ringar är riktigt snygga!
    Läääängtar tills jag ska beställa mina.
  • Äntligen är det min tur

TACK! Ja jag e ju nöjd som sagt. Det bästa av allt är ju diamanten från minavlidna aldeles underbara svärmor.
    Nu är hon med oss på nåt vis iaf. Saknar henne sååå.

Mannen kommer ha 2 helt släta som mina fast utan stenen då!!

Hihihi... Det är ju bara 4 månader kvar tills man får ta på den igen

jizz skrev 2008-04-03 20:23:04 följande:
    Fick en såndär AHAupplevelse när jag såg bilden! Tycker dina ringar är riktigt snygga!Läääängtar tills jag ska beställa mina.
  • carand

jizz det stämmer jag har köpt ringen från USA
    Du hittar bilder i galleriet.
    Jag betalade 6687kr allt som allt.

jizz skrev 2008-04-01 13:51:37 följande:
    Åh har du blid? Nyfiken i en strutDet var du som beställde från USA va? Vad gick det på allt som allt?
  • carand

Jättefin ring!

Nu har jag lagt in en bild i mitt galleri. Så kan du se där... Den ena ringen är oregelbunden o stenen hänger över aller va man ska säga. Du fattar när du ser bilden!
  • Äntligen är det min tur

TAck!

carand skrev 2008-04-07 20:00:09 följande:
    Jättefin ring!Äntligen är det min tur skrev 2008-04-03 09:30:22 följande:
  • jizz

Det är då banne mig inget drag i denna tråden Och vi som närmar oss med stormsteg! Fyra månader igår ju!

Idag ska jag till min gamla skola och leta serveringspersonal Hoppas mina lärare är där och kan hjälpa mig.

• Snart fru Nilsson

Vilka fina ringar ni har!! Vi har inte bestämmt oss ännu men till helgen blir det att kika för brinnande livet . Har skickat iväg papperen, hindersprövning och ändring av efternamn till Skatteverket. Det börjar närma sig
    Äntligen är det min tur skrev 2008-04-02 22:00:20 följande:

NUUUU har jag hämtat ringen. Jag e så himla nöjd. Det är min avlidna svärmors sten i. Så det känns ännu bättre... Jag e så glad!! Bild i galleriet om ni vill se...
  • Snart fru Nilsson

Men nu ser vi till att det blir DRAAAAAG härinne, huu vad mycket det är att tänka på skoj!

jizz skrev 2008-04-09 08:51:56 följande:
    Det är då banne mig inget drag i denna tråden Och vi som närmar oss med stormsteg! Fyra månader igår ju!Idag ska jag till min gamla skola och leta serveringspersonal Hoppas mina lärare är där och kan hjälpa mig.
  • 08 08 08

HAhahaha då säger jag tack!!
    Jag har köpt ny dator o kan inte logga in på mitt vanliga Äntligen.....
    Väntar på o få svar från BT som kanske kan skicka mina uppgifter.
    Så jag skafade en reservid här

Ja kan ni fatta att det är mindre än 4 månader kvar heeeeeelt sjukt faktiskt.
    Jag håller på o beställer mina klänningar från Kina nu.
    Jag ligger ju hemma med migrän så jag klarar inte mer än 10 min då o då här...

Det e ju inte lätt o fatta Mac heller när man e helt snurrig. Är ju van vid PC.

Men babbla på ni så hoppar jag in mellanåt

Snart fru Nilsson skrev 2008-04-09 17:58:22 följande:

Vilka fina ringar ni har!! Vi har inte bestämmt oss ännu men till helgen blir det att kika för brinnande livet . Har skickat iväg papperen, hindersprövning och ändring av efternamn till Skatteverket. Det börjar närma sig Äntligen är det min tur skrev 2008-04-02 22:00:20 följande:
  • FruT 080808

Hindersprövning, vars beställer man dom papperen? Visst ska dom till prästen...eller?