• Snart fru Nilsson

080808

Hittade inte någon som startat upp denna dag så jag gör det, kanske har jag kolla dåligt men om så är fallet behöver denna länk inte finnas Annars kan vi brudar gärna höras här som ska gifta oss samma dag.

snartfrunilsson, 080808 kl:15.00

• Svar på tråden 080808
  • Snart fru Nilsson

Några som har ordnat ring redan? Tänkte att vi ska åka iväg om två veckor och kika, blir spännande och roligt.

• Äntligen är det min tur

Min är graverad o klar för att hämtas på månd
    En ungefärlig bild finns i mitt galleri. Fast min kommer att vara helt i gult guld. Min diamant kommer från min avlidna svärmors ring, därav valet bla.

Jag känner mig sååå näjd med mitt val. Lagom bling eftersom den ska sitta där så läääänge

Snart fru Nilsson skrev 2008-03-29 18:44:48 följande:

Några som har ordnat ring redan? Tänkte att vi ska åka iväg om två veckor och kika, blir spännande och roligt.
  • Nightingale

Jag beställde min ring i fredags. Betald och klar, nu är det bara att vänta. Går det lika snabbt som förlovningsringarna så kommer den nästa vecka!!! Hoppas, hoppas!

• Nightingale

Vad tråkigt brud080808. Men som du säger, man kan inte tvinga nån! Vi ville absolut gifta oss innan vi fick barn, men OOOPS så var jag gravid i feb förra året. Nu har vi en liten dotter, men genomför vigseln ändå. Hon kommer att vara 9 mån på bröllopet. Det går som det går! Vi vill inte ge upp bröllopet!

• Snart fru Nilsson

Har ni köpt ringarna via nätet eller i butik på stan?

• Snart fru Nilsson

Vilken fin ring!
    Äntligen är det min tur skrev 2008-03-29 18:56:04 följande:

Min är graverad o klar för att hämtas på månd En ungefärlig bild finns i mitt galleri. Fast min kommer att vara helt i gult guld. Min diamant kommer från min avlidna svärmors ring, därav valet bla. Jag känner mig sååå näjd med mitt val. Lagom bling eftersom den ska sitta där så läääänge Snart fru Nilsson skrev 2008-03-29 18:44:48 följande:
  • Äntligen är det min tur

TACK
    Det tycker ju jag med...

Snart fru Nilsson skrev 2008-03-30 11:08:04 följande:

Vilken fin ring! Äntligen är det min tur skrev 2008-03-29 18:56:04 följande:
  • Nightingale

Snart fru Nilsson skrev 2008-03-30 11:06:40 följande:

Har ni köpt ringarna via nätet eller i butik på stan?
    www.vigselbutiken.se

Priset skiljde 3000kr mellan butik och nätbutik.
  • helene306

Snart fru Nilsson skrev 2008-03-29 18:44:48 följande:

Köpte ringen för nästan en månad sen så den ligger här och bara väntar Vad har ni andra tänkt gravera i era ringar?

Igår delade vi ut inbjudningarna till familjen. Alla grattade och var glada. Syrran blev väl lite "sur" över att vi gifter oss före henne, hon har väntat länge på att själv få gifta sig men hennes sambo fattar inte riktigt vinken Det blev lite prat om efternamn och när jag sa att vi troligen inte tar något av våra utan tar min farmors märkte jag på svärmor att hon tog rätt illa upp. Hon sa ingenting, men tystnaden och en blick sa allt. Sambon pratade idag med sin pappa och de är gammaldags av sig så de vill ju självklart att deras namn lever vidare. Jag känner att musten gick ur mig lite när det kom fram att de har synpunkter. Iofs visste jag det men det känns så tungt nu känner jag och jag deppade ihop lite. Ska det bli tjafs och surigheter runt vårt efternamn ställer jag in alltihop känner jag. Ursäkta mitt deppande, behövde bara ventilera lite.
  • Nightingale

Vi graverar bara in datum i ringen, det är så mkt blingbling så det får inte plats mer!