helene306 skrev 2008-03-28 11:17:37 följande:
brud080808: Oj, vad tråkigt för dig! Förstår att du är sårad när du har ställt in dig på bröllop detta år, men det är ändå bra att ni kommit överens. När jag läste ditt inlägg och era bebistankar så skulle jag själv satsat på barn nu som ni tänkt och bröllop 2010. Då är barnet ändå större och du slipper fundera på hur du är efter förlossning. Men jag förstår dina tankegångar. Sambon börjar bli mer och mer sugen på en liten till och jag vet inte, jag har skolan och samtidigt som jag inte vill vänta 2,5 år till så vill jag undvika studieuppehåll. Hur man än vänder och vrider på allt så är rumpan bak Kram!
Tack för din omtanke
Sambon är också sugen på en till, och jag vill också ha ett syskon, samtidigt pluggar jag också, och vill göra klart studierna innan det blir en till liten (har redan gjort ett studieuppehåll i ett år när första barnet kom). Nu har jag iofs bara ett år kvar, så lämpligt vore ju om ett syskon kunde anlända i juni, juli, augusti nästa år

om man får önska alltså, huvudsaken är ju att barnet mår bra och att allt går bra, inte vilken tid på året det föds, men som sagt, om man får önska