• Snart fru Nilsson

080808

Hittade inte någon som startat upp denna dag så jag gör det, kanske har jag kolla dåligt men om så är fallet behöver denna länk inte finnas Annars kan vi brudar gärna höras här som ska gifta oss samma dag.

snartfrunilsson, 080808 kl:15.00

• Svar på tråden 080808
  • FruT 080808
    carand skrev 2008-03-20 17:50:34 följande:
    Jättefina!Jag pysslade också med blommor i helgen.Testade även att göra corsage och brudbukett.Jag tror jag ska göra buketten själv. Eller vad tycker ni om resultatet?Vill ha ljusare rosor, men detta var ju bara ett test.
    Jättefint!
    Jag funderar också på att göra min bukett själv
  • FruT 080808

går fick vi komma in i huset igen! Skönt att få vara hemmaborta bra nmen hemma bäst heter det ju... Anticimex har vaert och tagit bort våra myror (sprutat) så nu är dom äntligen (läs förhoppningsvis) borta!
    Vi hade myr4:an i köket och det var inte roligt. Man fick torka jättanoga hela tiden. Och hur lätt är det? Och helst med en liten kille soms piller ut saft och dylikt lite varstans?

Nej längtar verkligen efter en bild på klänningn,, hoppas att jag kan få en när den är färdigsydd!

• Snart fru Nilsson

Kanske formulerade mig fel, häftet med sånger och meny osv? Har ni fixat det klart eller? Jag är inte allt för hemma på det området, skulle behöva tips.

Gutegirl skrev 2008-03-20 21:45:47 följande:
    Snart fru Nilsson skrev 2008-03-20 21:21:29 följande:
    ööööh.. vad är det?
  • Snart fru Nilsson

glaaaaaaaaaad påååååååsk!!!

• helene306

Snart fru Nilsson skrev 2008-03-21 08:35:29 följande:

Kanske formulerade mig fel, häftet med sånger och meny osv? Har ni fixat det klart eller? Jag är inte allt för hemma på det området, skulle behöva tips.
    Har inte ens tänkt på något sådant Vi har inte ens skickat med en meny till inbjudan, än är vi inte helt säkra på menyn och diskussion med kocken tar vi lite längre fram när det börjar närma sig.

GLAD PÅSK!
  • Äntligen är det min tur

Festhäfte
    För er som inte vet då...
    Ett litet häfte med allsånger, presentation om gästerna, bordsplacering, meny, info om diverse saker, lekar mm mm mm mm

Jag har precis påbörjat mitt. Har samlat saker lite här o där när jag hittat nåt. Det kommer gå i samma stil som inbjudan (finns i mitt galleri)

Vi är inga allsångstyper men det kommer ändå finnas med några st. Jag tycker det är bättre att det är med lite föör mycket än för lite. Man kan ju inte veta i förväg vad som kommer hända, hur många eller få tal det kommer att bli mm.
    Sen kommer vi blanda lite allt möjligt i det.

• Äntligen är det min tur

visstja,

:-d glaaad pååååsk allihopa! :-d

• Gutegirl

Snart fru Nilsson skrev 2008-03-21 08:35:29 följande:

Ah, ok! Vi ska greja nåt sånt, men vi väntar med det till sommaren.
  • jizz

Har suttit och räknat fram och tillbaka och inser nu att bröllopet kommer kosta nästan det dubbla mot vad vi först tänkte oss.
    Har mycket kvar att inhandla men kommer köpa en hel del nu i mars och i spril.

En jobbig sak är att vi inte sparat något än. Kommer visseligen lägga undan flera 1000-lappar utöver det vi ska inhandla fram till augusti från och med nu. Vi får skylla oss själva att vi naggar av sparpengarna sen

• helene306

jizz: Jag naggar av sparkontot hela tiden. Allt jag köper till bröllopet tar jag därifrån (och även lite till....) Vi har inte ens räknat eller satt en budget. I början var vi strikta och ville hålla det så billigt som möjligt, men nu spränger vi ramarna hela tiden. En fördel som sambon sa är att vi sprider ut kostnaderna i och med att vi har börjat köpa det som behövs till bröllopet redan nu.