• Snart fru Nilsson

080808

Hittade inte någon som startat upp denna dag så jag gör det, kanske har jag kolla dåligt men om så är fallet behöver denna länk inte finnas Annars kan vi brudar gärna höras här som ska gifta oss samma dag.

snartfrunilsson, 080808 kl:15.00

• Svar på tråden 080808
  • carand

Hej på er

Jag är så glad idag.
    Har äntligen hittat ett par sköna och snygga skor.
    På Din Sko av alla ställen hittade jag dem.
    350kr värsta fyndet.

Beställde min ring från USA idag. Hoppas den är lika fin som på bilden. Är lite nervös över detta.
    Någon annan som beställt från USA.

/Carola

• jizz
    carand skrev 2008-03-13 22:45:26 följande:
    Hej på erJag är så glad idag.Har äntligen hittat ett par sköna och snygga skor.På Din Sko av alla ställen hittade jag dem.350kr värsta fyndet.Beställde min ring från USA idag. Hoppas den är lika fin som på bilden. Är lite nervös över detta.Någon annan som beställt från USA./Carola
    Var beställde du då? Funderar på att beställa via nätet, fast från sverige då. Är det billigare om man beställer från USA?
  • carand

Jag beställde från James Allen.
    Dollarn är ju väldigt låg nu. Så du får ju mer för pengarna.
    Men du får lägga till tull och moms ca 28% på priset.

Mvh
    Carola

jizz skrev 2008-03-14 09:25:33 följande:
    Var beställde du då? Funderar på att beställa via nätet, fast från sverige då. Är det billigare om man beställer från USA?
  • Snart fru Nilsson

Vi var ute och shoppade lite igår, hittade av en slump servetter som vi ska använda till bröllopet. Det är inte sånna med namn på utan med hjärtan, ska fota och lägga ut i mitt album, blivande mannen min gillade dom och jag tycker att det blir läcker klick i det formella

• helene306

Välkommen hit! För oss blir det kl 15

Gutegirl skrev 2008-03-16 13:55:33 följande:
    Åh, fler med samma datum! Vad kul!Jag blir fru kl 16.00
  • Äntligen är det min tur

Vi skickade också våra i torsdags

• helene306

Vi tänkte dela ut inbjudan den 29/3 när våra familjer är här för gemensam födelsefirande. Jag la beställningen i torsdags och tar 5-9 arbetsdagar, så de borde (förhoppningsvis!) hinna komma innan! Är rätt spänd för hur de kommer reagera.....

• Carina och Stefan

Hej Alla Ni som gifter Er 08-08-08 !

Här kommer ett par till... Vi har ett tips om jättefina Middagsservetter som är tryckta. Jag fick precis hem vår leverans i fredags. Det är:

Ingers Servett Tryck i Eslöv

Ni kan se servetterna på nedanstående länk då hon säljer bl.a. på Tradera. Servetterna finns i alla möjliga färger. Jättekul med vikningen och så fint för besticken. Hon levererar dom vikta och tryckta. Kan varmt rekommendera henne !

www.tradera.com/BROLLOP_handtryckta_servetter-auktion-60356389

• FruT 080808

vi skickade ut våra inbjudningar på alahjärtans dag. Men det är för att vi har dom i släkten som brukar åka utomlands i juli-agusti