helene306 skrev 2008-03-10 13:28:12 följande:
Barcelona är jättefint!
Smekmånad har jag inte ens funderat på än. Det bli en liten tripp vi 3 iaf, men vart, det tror jag reseledaren sambo fixar Nu har jag fnulat lite på inbjudan och kollat så allt får plats, och det gör det! Ville maila in ordern direkt, men än har vi inte fått någon slutsumma från restaurangen där vi tänkte ha festen så vi avvaktar tills vi fått svar ifall det blir svindyrt. Så här kommer det bli ang min fråga tidigare: "Då vi står inför kommande husrenovering samt har det mesta vi behöver önskar vi en ekonomisk gåva före present"OSA har jag satt datum och våra namn, ingen hänvisning till telenr. Det kan förhoppningsvis de bjudna redan. Egentligen är det smidigare att låta någon annan ta hand om OSA men då vi har detta hemligt tills vi delar ut inbjudan (tänkt att delas ut 29/3) så gör vi så här så länge.
Den formuleringen låter mycket bättre, tydlig och inte allt för avslöjande
Ska ni ha någon som ska ha hand om OSA bla är det tänkt?
Då kan ni ju hänvisa till hemsida i inbjudningen där ni har en kategori som heter exempl "UPPDATERINGAR". Då kan man ju efterhand som man skaffar toastmaster bla skriva ner det där.
Skulle gärna vilja ha lite synpunkter när det gäller barnfritt.
Vi vill ha det eftersom vi båda känner ha en festfest är mer vår grej. Möjligen att barnen får vara i en annan del av lokalen (beror visseligen på vilken lokal det blir).
Hur som helst. Om vi ska ha barnfritt hur gör man då med M2Bs syskon som är runt 10 år. Och var drar man gränsen (åldersmässigt)? *funderar*