• Snart fru Nilsson

080808

Hittade inte någon som startat upp denna dag så jag gör det, kanske har jag kolla dåligt men om så är fallet behöver denna länk inte finnas Annars kan vi brudar gärna höras här som ska gifta oss samma dag.

snartfrunilsson, 080808 kl:15.00

• Svar på tråden 080808
  • FruRålin080808

Hej Hej!
    Tänkte tanken igår att vi skulle ha "vår" tråd=)
    Vi har inte bestämt hur dags vi ska gifta oss än...Det känns som om alla kommit jätte långt i planeringen. Vi har beställt kort på www.cchobby.se sen kommer vi att dekorera dem själva. De var billiga och snabba leveranser.

• Äntligen är det min tur

Vi har också borgligt kl 15!
    Det kommer bli jättebra!

helene306 skrev 2008-03-04 07:32:40 följande:
    Vi kommer gifta oss i Motala Rådhus. Vi valde borgligt, känner att kyrka inte är vår grej.Äntligen är det min tur skrev 2008-03-03 23:00:02 följande:
  • helene306

Självklart kommer det bli jättebra! Jag har inte sett hur det ser ut i Rådhuset men hon som tog min bokning sa att det var en fin sal med kakelugnar så jag tror den blir helt perfekt. Har funderingar på att ta lite champagneskål efter vigseln med alla gäster på plats

Äntligen är det min tur skrev 2008-03-04 17:49:18 följande:

Vi har också borgligt kl 15!Det kommer bli jättebra!
  • carand

Samma här
    Vi gifter oss 080808 kl 15:00 på en green på Sundsvalls GK.

• Äntligen är det min tur

Vi kommer också ha champange o snittar till alla direkt inpå. Men en liten bit bort vid bryggan.

Fint med kakelugnar. Myspys Fårgan är om det ger nån effekt med att tända dom då. Vi SKA ju ha fiiint väder den dagen har vi bokat ju Så då kommer det vara strålande sol!! Hihihi...

helene306 skrev 2008-03-04 18:03:26 följande:
    [citat]
    Självklart kommer det bli jättebra! Jag har inte sett hur det
  • helene306

carand: Vad häftigt med giftermål på greenen! Jag hade velat detsamma då sambon är en inbiten golfare men han sa konstigt nog nej med motiveringen att det blir knöligt för gästerna att ta sig ut dit.

Äntligen är det min tur: Tända kakelugnarna kommer vi inte göra, det kommer ju vara fint väder och varmt denna dag så vem behöver extra värme? Jösses jag kommer svettas ihjäl ändå......

• carand

helene306: Det kommer bli jätte häftigt, om det är bra väder. Båda spelar golf så det passar oss jättebra.

/carola

• helene306

Jag ska nog ta och fråga sambon igen om vigsel på golfbanan där han spelar, det är ju något annorlunda och roligt eftersom han älskar golf så mycket. Själv har jag inte kommit dit än, brukar bara slå någon hink då och då

carand skrev 2008-03-04 20:57:19 följande:
    helene306: Det kommer bli jätte häftigt, om det är bra väder. Båda spelar golf så det passar oss jättebra./carola
  • carand

Hej alla,

Har ni bestämt hur brudbuketten ska se ut?

Jag har jättesvårt att bestämma mig.
    Älskar kallor men rosa rosor är också jättefint.

/carola

Svar på tråden 080808