• Lunia

Några Skåne brudar??

Finns här några skånebrudar att byta tips med, eller snarare få Har inte planerat så länge, och vet knappt ut eller in, så det hade varit trevligt att prata med någon i "närheten".

• Svar på tråden Några Skåne brudar??
  • Maciebrud

Anettan73 - din ev blivande klänning var jättefin. Vi gifter oss samma datum=)

• Tjinglan

Hej hej!
    Gifter mig i Skåne om ett år ungefär. Bor dock i Stockholm nuförtiden, så jag kan verkligen behöva lite tips från er. Någon som har koll på nån bra frisör i Landskrona/Helsingborgs-trakten?

• Nilsa in love

Electa. Självfallet på Råå. Capo di capo.

På samtliga kan de även fixa make up och de är riktigt, riktigt duktiga.

• Anettan73

Någon som vet en bra sömmerska i skåne??? Gärna runt Eslöv, Lund Malmö området... Som inte ska vara snor dyr...

• Hofsan

Här e en till som kommer från Eslöv.
    Kan varmt rekommendera Palm design i Malmö. Där köpte jag min Aspera klänning och kommer att köpa tärnklänningarna där också eftersom de är återförsäljare av Forever bridals. Bästa servicen av alla de ställena jag var på.
    Tårta har jag bokat på Tårtesset.
    www.tartesset.se
    Bandet bokade jag genom www.artistcentrum.com
    De heter Anderz och Johanna. Han sjunger exakt som Bryan Adams

• Tjinglan

Tack! Ska kolla in dem nästa gåg jag är nere i Skåne!

Nilsa in love skrev 2008-02-09 11:27:18 följande:

Electa. Självfallet på Råå. Capo di capo.På samtliga kan de även fixa make up och de är riktigt, riktigt duktiga.
  • Anettan73

Min svägerska sade oxå Palmdesign. Hon köpte sin där och även tärnklänningarna. Verkar som ett hett tips

Ska kika i där när jag e i Malmö. Jag är ju däraldeles för ofta enl sambon Typ 2 dagar i veckan...

• 20081011

hej hej en helsingborgstös här!!Vi gifter oss den 11/10-08!

Läst igenom tråden nu och det var ngn som undrade om en bra festlokal i hbg, jag kan rekomendera Möllegrändens festvåning!Är mat-tinas mamma som har den lokalen! Mitt i stan och jag tycker där är fint!

• Anettan73

Har vatt tyst en tid i tråden nu.

Ska ev ut i veckan o kolla klänning. Får se hur det gå...

Svar på tråden Några Skåne brudar??