• Lunia

Några Skåne brudar??

Finns här några skånebrudar att byta tips med, eller snarare få Har inte planerat så länge, och vet knappt ut eller in, så det hade varit trevligt att prata med någon i "närheten".

• Svar på tråden Några Skåne brudar??
  • Miss (snart mrs) A

Angående frisör så har jag bokat tid på Headon (slottsstaden) efter tips från en kollega. Var där och snackade med tjejerna och det kändes väldigt bra. Lycka till!

Måste också hålla med Nilsa in love att Tekla har massor av klänningar i olika längder och färger, hade det inte varit för att jag syr upp min hade jag nog köpt min klänning där!

• Anettan73

Miss (snart mrs) A skrev 2008-02-06 16:10:23 följande:

Angående frisör så har jag bokat tid på Headon (slottsstaden) efter tips från en kollega. Var där och snackade med tjejerna och det kändes väldigt bra. Lycka till!Måste också hålla med Nilsa in love att Tekla har massor av klänningar i olika längder och färger, hade det inte varit för att jag syr upp min hade jag nog köpt min klänning där!
    Har Tekla för uthyrning???
  • Maciebrud

Tack för tipset om Tekla - vi var i Malmö igår men hann inte med det. Får ta det till helgen kanske. Fast med en kostnad på 10 000 hos veterinären idag så kanske budgeten sänktes ytterligare...
    Någon som vet om man betalar klänningen vid beställning eller vid leverans??

• Miss (snart mrs) A

Tror inte att Tekla har uthyrning men jag vet inte, ring och kolla!

Ajaj, 10.000 hos vetrinären, tur att man inte har djur...

Jag tror att man betalar vi leverans, är skeptisk mot att betala för något man inte fått eller sett färdigt...

• Maciebrud

Var på ett ställe idag o provade. Man betalar hälften vid beställning och hälften sen. Då hinner man ju spara lite till:D

• Anettan73
    Maciebrud skrev 2008-02-08 17:20:45 följande:
    Var på ett ställe idag o provade. Man betalar hälften vid beställning och hälften sen. Då hinner man ju spara lite till:D
    Var var ni o provade???

Jag har inte börjat prova än..

Känns att d e dax att kolla runt o prova lite nu...

Jag vill ju ha nixa 393...
  • kalevala
    Anettan73 skrev 2008-02-08 17:26:19 följande:
    Var var ni o provade???Jag har inte börjat prova än..Känns att d e dax att kolla runt o prova lite nu...Jag vill ju ha nixa 393...
    hur ser den ut "nyfiken"
  • Maciebrud

Funderar med på att låta sy upp en. Har en sömmerska jag känner som tar 2000:- + materialkostnad. Frågan är om denna är för svår att sy???
    www.brudeogfeststudiet.dk/index.php&parent=7023&imageId=7544&lang=dk&gallery=7023&page=520

• kalevala

jaa för mig , men nog inte för en som kan, den är jättefin!!!!!

• Anettan73
    kalevala skrev 2008-02-08 19:39:03 följande:
    hur ser den ut "nyfiken"
    Har den i mit galleri,,
Svar på tråden Några Skåne brudar??