• Lunia

Några Skåne brudar??

Finns här några skånebrudar att byta tips med, eller snarare få Har inte planerat så länge, och vet knappt ut eller in, så det hade varit trevligt att prata med någon i "närheten".

• Svar på tråden Några Skåne brudar??
  • MyStyle

Vet inte riktigt, har inte kommit så långt i planeringen än... Men min sambo har jobbbat som bagare i ett antal år i Lund innan, så vi beställer nog från nån gammal arbetskamrat till honom. Ex Klostergårdens Konditori el kanske Grand Konditori

• jarvelid

Vi bor i Lomma.
    Vi har bestämt oss för att beställa tårta från Malmös Lilla glassfabrik. Glass är nämligen mer vår stli.

• Brud 080802

hej
    Bor i norrköping men kommer att gifta mig i Beddingestrand. Kommer ursprungligen från Trelleborg.

• rosarosen1

Bor utanför Malmö. Vi beställer från Ultimate Cake i Malmö.

• Lunia

Bra tips, den hade jag inte hittat innan!!

• MAJ09

Hej gifter oss i höst,Utanför Landskrona. Är det fler höst rusk brudar.

• gosepluttan

Hej, hej.. Vi gifter oss i Bårslöv kyrka utanför Helsingborg den 22:a november, men skall ha festen inne i Helsingborg. Tyvärr har jag inte hittat någon superbra festlokal ännu, så alla tips är välkommna! Lovar att ge tips om jag kan!

• kalevala

mitten av skåne...lite hemlig så länge.....

• gustafmatilda

Malmötös här! Vi gifter oss till sommaren i Vellinge kommun, på en än så länge hemlig plats ;) Sen (eller förmodligen redan i vår) flyttar jag upp till gubben i Linköping. Ska bli skönt att slippa distansen som man levit med sen vi blev tillsammans. Visserligen var det bara 5 mil fram till i oktober, men ändå. Tänk att KUNNA träffa sin man varje dag, det har jag aldrig varit med om. Hoppas man inte tröttnar ;)

Svar på tråden Några Skåne brudar??