Några Skåne brudar??
Finns här några skånebrudar att byta tips med, eller snarare få Har inte planerat så länge, och vet knappt ut eller in, så det hade varit trevligt att prata med någon i "närheten".
Finns här några skånebrudar att byta tips med, eller snarare få Har inte planerat så länge, och vet knappt ut eller in, så det hade varit trevligt att prata med någon i "närheten".
vi har bokat vigselplats....9 aug 15.00
fotograf marit lasson.
lokal.
toastmadamer klara.
inbjud. skickade.
klänning köpt , skall sys om har gått ner 14 kg hurra,
nästan klar med ringar är hos guldsmed , specialare...
band bokat ....
kvar ....skor..
mannens o barnens kläder,
vigsel prog vigsel musik....
meny....
dryck....
festprogram....
Ni har ju kommit långt allihop,
Gör ni mycket själv eller köper ni färdigt??
Hej Skånebrudar!
Bröllop ståndar i augusti för vår del..nyinflyttad till Trelleborgstrakten och söker halvt desperat efter frisör/makeup i dessa för mig ännu rätt så okända trakter! Funderar på att ta mig in till Malmö på den Stora Dagen och fixa makeup på MakeupStore o frisyr ev i Trelleborg. Bra tips någon??
Lycka till landskapsfränder :)
3000 e lite väl för vår budget. Gäller även till mig...
Måste bara få skriva av mig lite.... Beställde för 1.5v sen provkort från Spira! Har inte fått dem än och ringde därför upp dem idag. Svarar gör en nonchalant tjej tuggandes på tuggummi! Hon var aldrig otrevlig men heller inte trevlig! Jag frågade vänligt om hur länge till det kunde tänkas ta för mig att få korten...
-Ja vi kan kanske skicka dem i morgon eller om några dagar eller kanske senare el ja, kanske i morgon, har du brottom då? För då kan jag kanske skicka dem i morgon eller i alla fall så du har dem i slutet av veckan..... Hela tiden smaskar hon med det j*vla tuggummit i örat på mig!
Var nästan så jag sa till henne att skita i å skicka dem alls, men jag har inte hittat några andra som jag/vi fastnat för å ovan på allt var hon inte direkt otrevlig, men ändock blev jag besviken över bemötandet!
Jaja nu har jag öst ur mig lite... Någon som har tips på inbjudningskort?
Usch vad tråkigt!!! Jag hade inte heller velat beställa därifrån! Har du kollat på romance.se ?
Ja har kollat, där var en del fina men inget som jag fastnade för så där på direkten! Men får väl ta å kolla där igen! Belv så jädrans besviken bara, hade hoppats kunna få iväg korten snart, men nej det blir nog inte så! Börjar ju bli stressigt!
Hur har du gjort med era inbjudningskort?
Jag har gjort våra inbjudningskort själv. Inget speciellt, men jag hittade inga jag ville beställa. Jag har gjort dem så enkla som möjligt, och i vårt färgtema.