• Lunia

Några Skåne brudar??

Finns här några skånebrudar att byta tips med, eller snarare få Har inte planerat så länge, och vet knappt ut eller in, så det hade varit trevligt att prata med någon i "närheten".

• Svar på tråden Några Skåne brudar??
  • midsommar08

Jag ska också gifta mig i Skåne, men bor i Stockholm så jag måste fixa allt på avstånd. Bröllopsdatum är 21 juni. Lokal, klänning, kyrka och band är bokade. Tror att jag ska fixa make-up själv, men behöver nog boka en frissa i Malmö. Många bra tips här!

• Anettan73
    ingenjörsbruden skrev 2008-02-18 15:56:27 följande:
    Det blev lite knasigt i förra inlägget.... :)Anette73, du sökte en sömmerska i 040-046 området.
    Japp det stämmer. En av mina tärnor e gavid och det är ju inte säkert att hennes mamma klarar av att sy mammaklänningen...
  • Anettan73
    Ernhake skrev 2008-02-18 15:58:34 följande:
    Här kommer en malmötjej som ska gifta sig ute på österlen i sommar ..Kan varmt rekommendera Tekla för att leta klänningar, vi hittade en tärnklänning där som blev kanon!! Har även hittat flera fina brudklänningar men min är redan beställd!
    Vad ligger hon i prisklass där???

Vi vill ha en kort tärnklänning med axlband , breda...
  • Anettan73
    Hedebris skrev 2008-02-18 16:17:12 följande:
    här är en till från malmö
    Hej Hedebris
  • Hedebris

hejhej :) ingen bebis än :-P

alla bara frågar hela tiden.. så bättre att skriva det direkt

• carin1983

En malmö brud här
    Gifter mig 5/4-08 så nu är det full fart. Allt är nästintill klart. Lite pyssel kvar bara.
    Jag sprutar ideer för tillfället (det är ju så dax) Har ändrat massor i upplägget.
    Var i planeringen är ni tjejjer?

• Hedebris

vi ska gifta oss i augusti och vi är klara med de största sakerna.

*kyrka
    *lokal
    *transport
    *tårta
    *inbjudningar (ska skickas efter vårt barn är fött då vi ska kombinera dem med dopinbjudning)

• MrsJönsson

Nogen som kan rekommandere en bra og prisvärd sömmerska i Malmö området?

• Anettan73
    Hedebris skrev 2008-02-18 17:06:12 följande:
    hejhej :) ingen bebis än :-Palla bara frågar hela tiden.. så bättre att skriva det direkt

Jag frågar inte sånt för jag kommer ihåg hur drygt det var själv...

I slutet svarade jag knappt i telefonen pga att alla som ringde frågade; E d dax???
Svar på tråden Några Skåne brudar??