Några Skåne brudar??
Finns här några skånebrudar att byta tips med, eller snarare få Har inte planerat så länge, och vet knappt ut eller in, så det hade varit trevligt att prata med någon i "närheten".
Finns här några skånebrudar att byta tips med, eller snarare få Har inte planerat så länge, och vet knappt ut eller in, så det hade varit trevligt att prata med någon i "närheten".
En från Malmö här!
Hallå och varmt välkomna till er alla nykomna
Själv har jag mailat Larsson och Lange om bruduppsättning och make-up, eftersom min redan bokade frissa Emmy på Schampo avbokade . Så nu väntar jag svar från dem... *hoppas hoppas*
Åhå, en tråd för mig! Vi gifter oss i Malmö den 2/8 2008.
Välkommen jennyfer
Tackar, tackar!
Alla tips på affärer för bröllopskläder här i tråden är guld värda. Försökte smita ut och kolla bröllopsklänning i förmiddags, men affären (Cinderella) hade måndagsstängt så det var bara att gå tillbaka till jobbet igen... suck.
Jag tänkte iskallt satsa på att fixa mitt eget hår på bröllopet så det blir att köpa värmespolar och börja öva på filmstjärnelockar.
Är det någon som har erfarenhet av Långa Bryggan i Bjärred? Vi har bokat den men de verkar så himla stressade när vi har pratat med dem. Vet inte om jag har lyckas pricka in dem mitt i något stressigt, men blev bara lite orolig för att det är något som ska strula till sig.
Lite rullians på tråden
Jag sku ut på Onsdag o kolla klänningar. Börjar bli dax nu...
Tar ju tid om man ska beställa o ha sig..
och jag ska bestämma träff i lokalen vi ska va , prata lite meny och kolla in hur borden ska stå så man kan börja med bordsplac. den lär ju ta en stund.......suck.......eller vad tror ni
Det blev lite knasigt i förra inlägget.... :)
Anette73, du sökte en sömmerska i 040-046 området.
Här kommer en malmötjej som ska gifta sig ute på österlen i sommar ..
Kan varmt rekommendera Tekla för att leta klänningar, vi hittade en tärnklänning där som blev kanon!! Har även hittat flera fina brudklänningar men min är redan beställd!