• Lunia

Några Skåne brudar??

Finns här några skånebrudar att byta tips med, eller snarare få Har inte planerat så länge, och vet knappt ut eller in, så det hade varit trevligt att prata med någon i "närheten".

• Svar på tråden Några Skåne brudar??
  • gustafmatilda

(vet inte riktigt vart jag fick 'levit' ifrån. LEVT menade jag naturligtvis!)

• SacredHeart

Välkomna alla Skåne brudar Min m2b är från Höllviken, Vellinge, så bröllopet kommer att vara i Skåne + Malmö (festen på Översten).

• Mrs Marley

Sacredheart ni kommer bli nöjda med Översten, mkt duktiga och proffsiga

• Mangemillan

Hej hej.Malmötös här som gifter sig den 16 aug. Vi kommer gifta oss i Stora Hammars kyrka i Höllviken och ha festen på Söderslätts Bygdegård. Har inte kommit superlångt med planeringen, dock bokat band Micke extra allt. Kan varm rekomendera dem

• Mrs Marley

Vi ska också ha vår fest på bygdegården
    Vi var inne på Lilla Hammars kyrka men det blev lite liten så vi tog V. Tommarps i stället.
    När ska ni prata meny med Jan?

• Mangemillan

Vi har inte bokat dag med Jan än, han sa att han eller vi skule höra av oss efter julhelgen, ska ta tag i det och ringa honom snart... när ska ni boka meny?
    Jag har varit där på bröllop förr och det var super, de har jätte god mat. När gifter ni er?

• Mrs Marley

Vi sk aockså träffa honom snart, blir nog i mitten av februari när vi har lite mer tid.

Vi gifer oss den 12 Juli

Vi har aldrig varit på bröllop där men har hört mkt bra från folk som haft eller har varit på bröllop där. Tycker att dom var det bästa alternativet för oss.

• SacredHeart
    Mangemillan skrev 2008-01-09 18:06:02 följande:
    Hej hej.Malmötös här som gifter sig den 16 aug. Vi kommer gifta oss i Stora Hammars kyrka i Höllviken och ha festen på Söderslätts Bygdegård. Har inte kommit superlångt med planeringen, dock bokat band Micke extra allt. Kan varm rekomendera dem
    Vad skojigt!!!! Vi funderar faktiskt på att byta kyrka, från Maglarps Gamla Kyrka till Stora Hammars Kyrka!
  • Mangemillan

SacredHeart:

Stora Hammars är fin och stor ,vi den i augusti redan och då var det många platser kvar. de kör 3 bröllop om dagen, vi bokade kl 15. vilken dag gifter ni er?

• SacredHeart

Vi gifter oss den 6e september. Men m2b har inte kommit till skott än om bytet av kyrkan... han får skynda sig lite nu Ni då?? När är det er dag???

Svar på tråden Några Skåne brudar??