• Lunia

Några Skåne brudar??

Finns här några skånebrudar att byta tips med, eller snarare få Har inte planerat så länge, och vet knappt ut eller in, så det hade varit trevligt att prata med någon i "närheten".

• Svar på tråden Några Skåne brudar??
  • hjartan

Kläder till mannen hyrde vi på Cinderella i Malmö på Studentgatan. De har inte så stort utbud, men det var precis det vi ändå ville ha. Tror de bara har svart och grått, men bra pris.

Vi fick mycket bra service. Klänningarna vet jag inget om.

• SacredHeart

J****A ATTANS S***T!!!!!! Fick nyss telefonsamtal från Schampo, som jag bokat för håret och hon var tvungen att avboka min tid!!! Vad ska jag göra nu??? Börja leta efter ny frissa..... Vad kan ni rekomendera??? Hon rekomenderade faktiskt Emesuell..... Vågar man ta de??? Jag hittar ju dit iaf :-P (F*N F*N F*N!!!!!!)

• Anettan73
    SacredHeart skrev 2008-02-01 16:50:58 följande:
    J****A ATTANS S***T!!!!!! Fick nyss telefonsamtal från Schampo, som jag bokat för håret och hon var tvungen att avboka min tid!!! Vad ska jag göra nu??? Börja leta efter ny frissa..... Vad kan ni rekomendera??? Hon rekomenderade faktiskt Emesuell..... Vågar man ta de??? Jag hittar ju dit iaf :-P (F*N F*N F*N!!!!!!)
    Jag har ingen aning där alls faktiskt. Jag är ju så bekväm och har mer eller mindre alltid gått till samma "tråkiga". Har haft 3 frisörer i mitt vuxna liv..

Googla på internet och se efter omdömmen..
  • MrsJönsson

SacretHeart
    Prøv Hair Nails & Make-up. Jeg vil inte rekommandere Emesuell, meget snobbet personale

• rosarosen1

maj bruden: va roligt, jag är oxå från lilla svedala.

• Stisse 79

Jag bor i Ystad och ska gifta mig 17 maj i Köpenhamn...

• GladaEmma

Här kommer en från Limhamn/Malmö... Vi gifter oss nästa vår så vi är tidigt ute, men med tanke på att jag ändrar mig i tid och otid om vad jag vill ha osv så behövs nog det =)

• Anettan73
    GladaEmma skrev 2008-02-06 14:32:28 följande:
    Här kommer en från Limhamn/Malmö... Vi gifter oss nästa vår så vi är tidigt ute, men med tanke på att jag ändrar mig i tid och otid om vad jag vill ha osv så behövs nog det =)
    Ah ja så tidiga är ni inte... Jag var lika tidig Och jag har myyyycket kvar känns det som...

Vi ska gifta oss i Limhamnskyrka...

Är du från Limhamn från början??? Jag är uppväxt där..
  • Nilsa in love

Maciebrud: Tekla i Malmö har MASSA kortare klänningar att välja på. Skulle du fastna för en längre modell kan de rnkelt korta av den. Prisklass runt 5000 :- finns både billigare och dyrare.

Själv så bor jag utanför Helsingborg och gifter mig i juni.

Svar på tråden Några Skåne brudar??