Några Skåne brudar??
Finns här några skånebrudar att byta tips med, eller snarare få Har inte planerat så länge, och vet knappt ut eller in, så det hade varit trevligt att prata med någon i "närheten".
Finns här några skånebrudar att byta tips med, eller snarare få Har inte planerat så länge, och vet knappt ut eller in, så det hade varit trevligt att prata med någon i "närheten".
Kläder till mannen hyrde vi på Cinderella i Malmö på Studentgatan. De har inte så stort utbud, men det var precis det vi ändå ville ha. Tror de bara har svart och grått, men bra pris.
Vi fick mycket bra service. Klänningarna vet jag inget om.
J****A ATTANS S***T!!!!!! Fick nyss telefonsamtal från Schampo, som jag bokat för håret och hon var tvungen att avboka min tid!!! Vad ska jag göra nu??? Börja leta efter ny frissa..... Vad kan ni rekomendera??? Hon rekomenderade faktiskt Emesuell..... Vågar man ta de??? Jag hittar ju dit iaf :-P (F*N F*N F*N!!!!!!)
Här är en till från svedala.
gifter oss den 31 maj.
SacretHeart
Prøv Hair Nails & Make-up. Jeg vil inte rekommandere Emesuell, meget snobbet personale
maj bruden: va roligt, jag är oxå från lilla svedala.
Jag bor i Ystad och ska gifta mig 17 maj i Köpenhamn...
Här kommer en från Limhamn/Malmö... Vi gifter oss nästa vår så vi är tidigt ute, men med tanke på att jag ändrar mig i tid och otid om vad jag vill ha osv så behövs nog det =)
Maciebrud: Tekla i Malmö har MASSA kortare klänningar att välja på. Skulle du fastna för en längre modell kan de rnkelt korta av den. Prisklass runt 5000 :- finns både billigare och dyrare.
Själv så bor jag utanför Helsingborg och gifter mig i juni.