Några Skåne brudar??
Finns här några skånebrudar att byta tips med, eller snarare få Har inte planerat så länge, och vet knappt ut eller in, så det hade varit trevligt att prata med någon i "närheten".
Finns här några skånebrudar att byta tips med, eller snarare få Har inte planerat så länge, och vet knappt ut eller in, så det hade varit trevligt att prata med någon i "närheten".
Hade tänkt att göra det från början men ångrade mig sedan, n känns det som att det kvittar vilket, kommer ändån ta för långt tid! Känns lite grått ikväll tyvärr!
Får se om man kanske kan bestämma sig för ett kort utan att ha tittat å känt på det... så kanske det blir någerlunda i tid iaf.
Godnatt!
Jag cyklar förbi Tekla varje morgon och har kastat lååånga blickar på deras skyltfönster! Himla snygga och de känns mer som mig än de fluffiga varianterna av bröllopsklänningar.
Perfekt! Då kommer du säkert att ha massor med bra tips för oss som ligger senare i fas.
En liten varning bara... Det är inte alla på Make Up Store som är superproffsiga. Jag var där på en enskild smikning och det var som "Veckorevyns sminkskola, del 1A". Ingen höjdare, och jag har hört flera andra som har blivit missnöjda. Så ska du ta MUS så se till att du vet vem som kommer att göra jobbet. De har med all säkerhet proffs också, det gäller bara att undvika klåparna.
aaah nu blev jag nervös, jag ska ju till makeupstore och bli sminkad på bröllopsdagen, nu blev jag riktigt nervös. Jag trodde att dom var bra.
Angående inbjudningskort. Jag har beställt från calliagrafen. Kolla mitt galleri, dom är grymt snygga. I alla fall tycker jag det Annars om ni vill ha helt personliga kort....varför inte göra dom själv? eller låta någon annan tillverka dom?
Hmmm... mitt meddelande försvann...
Det finns säkert duktigt folk på MUS också, men ta det inte för givet. Kolla om du känner någon som har varit där som kan rekommendera någon speciell, alternativt be om en provsminkning innan.
Själv tänkte jag köra på budgetvarianten och få en sminklektion på FACE. Det kostar 295 spänn men då får man ta produkter för den summan. På så sätt gör jag två flugor på smällen: får produkter (som jag säkert ändå behöver) samt får proffssminkning med tips. Sedan är det bara hem och öva. Jag kolla de med dem och säger man till att det är brudsminkning man är intresserad av så gör de en så'n. Hur svårt kan det vara att göra en själv sen? Behövs det, eller om man vill ha mer produkter, så är det bar att gå dit igen.
hmmm. jag har ju redan bokat sminkning. ska ju ioförsig provsminkas först. får väl hålla lite extra koll på vad dom gör.
jag svarar direkt: nej, den har inte kommit än.. (istället för hej, det är jag)
Trodde inte att det var så mycket att planera!! Förvånad och förvirrad Malmötös..