Några Skåne brudar??
Finns här några skånebrudar att byta tips med, eller snarare få Har inte planerat så länge, och vet knappt ut eller in, så det hade varit trevligt att prata med någon i "närheten".
Finns här några skånebrudar att byta tips med, eller snarare få Har inte planerat så länge, och vet knappt ut eller in, så det hade varit trevligt att prata med någon i "närheten".
Gick du till olika butiker då eller? Är också något överviktig men det skiter jag i nu!! Finns många kraftiga snygga brudar!! Så det ska minnsan jag också bli!! Givetvis så ska jag ju fortsätta med min träning vill ju åtminstonde inte gå upp!!
Anja 19 juli 2008 skrev 2008-02-24 23:25:14 följande:
Lunia
nej jag var i en enda butik. Hade bokat tid och var där i ca 2,5 timme innan jag hittade THE ONE
Jag satsar oxå på att inte gå upp, haha...
Ska börja träna och lixom omforma allt slappt hull nu, så man iallafall blir lite fastare... solbrännan jobbar jag redan på. Man kommer vara vacker ändå. Du har så rätt! Finns mängder av vackra kraftiga brudar... vet inte varför jag har så svårt att acceptera övervikten hos mig själv...
Kommer inte kämpa mig fördärvad men skulle bli mkt glad om jag fick gå ner iallafall 5 kg till den stora dagen. Mina armar ska inte se ut så här... Det är de senaste 5 kilona som har gjort att mina armar, bland annat, ser såååå tjocka ut och dom kommer ju verkligen synas eftersom jag har axelbandslös klänning
Så armarna är nog egentligen det enda jag bryr mig om i det här läget... jag har ju korsett och klänningen döljer ju resten
Vilken butik är det som rear? Det skulle inte skada om man hittar drömklänningen till ett reducerat pris.
Har du ingen annan som kan följa med som smakråd? Eller också gå själv, dels brukar personalen vara hjälpsamma och kan säkert vara smakråd (de har dessutom superkoll) och dels tror jag att ma nkänner själv om man har hittat rätt.
En idé kan vara att ha en skir sjal som hänger lite på överarmarna/armvecken? Det kan bli himla snyggt och tar dessutom bort fokus från om överarmarna är lite rundare.
Något så'nt här, fast hålla den något högre upp (bilden i nedre raden längst till vänster) www.nixa.se/next_gallery_bride_notrain.php?&start_gallery=2
Anja 19 juli 2008 skrev 2008-02-26 00:03:57 följande:
Hos mig ska dom ta från släpet som ändå ska bort. Utav det ska donm sy draperade axelband så om man vill kan man dra ner över axlarna och på det sättet så ser man inte så fläskig ut...
Bev super på min klänning som egentligen är en tub.
Hmmm jag vill ju varken ha sjal eller draperade axelband utan vill ha den där rena looken, UTAN någon form utav axelband eller ärm (gillar spaghettiaxelband, haha men de döljer ju knappast nåt)...
Så jag får helt enkelt börja träna träna träna mina armar (ska såklart träna hela kroppen) + gå ner minst 5 kg så kommer mina armar se någorlunda fina ut igen! (hoppas jag), haha...
Tack för era tips iallafall... Tips kan man aldrig få för många av
Jag har ju för mycket fett på baksidan av armhålan. därför så har jag axelbanden. Gillar inte när det pressas ut från klänningen...
Oki... mitt problem är armarna, utsidan av armarna bakåt till, där är som en fettbulle *asg* eller vad man ska säga...
Hade bara det fettet försvunnit så hade mina armar och hela mitt helhetsintryck förändrats nåt enormt! Det gör hela min bredd säkert 5-6 cm bredare!
Bläää
anjasbrollops.blogg.se/1203192449_and_the_winner_is.html
om ni kollar här så fattar ni vad jag menar...
själva överarmen är bullig... om den linjen varit rak så hade min silhuett förändrats drastiskt!
oooh, på fredag ska vi välja blommor. Vill ha ljusrosa och vitt. Den rosa blomman ska vara garbo (sånna som ser ut som stora prästkragar) men den vita blomman sitter jag fast på. Någon som har förslag?? inte rosor, är trött på den blomman.