Några Skåne brudar??
Finns här några skånebrudar att byta tips med, eller snarare få Har inte planerat så länge, och vet knappt ut eller in, så det hade varit trevligt att prata med någon i "närheten".
Finns här några skånebrudar att byta tips med, eller snarare få Har inte planerat så länge, och vet knappt ut eller in, så det hade varit trevligt att prata med någon i "närheten".
blannevann och kaffejög
Så många ord å så många betydleser =o)
Som fubbick för mig är en person som "klyddar" till saker å ting!
Hialös är en person utan gränser/orädd. Å e man toosi/tosig så e man tokig å inte nödvändigtvis dåligt tokig. Å när man lubbar gör man de fort som f*n.... =o) Å här himma så e måsar= 08=sthlmare. Å en spann med vann kan man drälla över pågarna när de slåss. Men drälla är även att spilla eller gå å slå dank.
Tack för hjälpen! Jag googlar för fullt!
Hur går det för alla här i planering?
Jodå... det går frammåt. Håller på med det sista. Det är mycket små saker kvar att göra. I morron ska jag hämta min klänning
så roligt!! Ska inte börja probva förän nästa helg föhoppningsvis hittar jag DEN på en gång!!!
Jag sitter här med lite lokalångest. Vi har bokat Långa Bryggan i Bjärred, men är inte hundr4a på att det blir bra så nu håller jag på med plan B och plan C och... ja, ni fattar.
Vet ni om man kan hyra S:t Paulis församlingshem till bröllopsfesten? Vi gifter oss i den kyrkan så det hade varit smidigt.