Några Skåne brudar??
Finns här några skånebrudar att byta tips med, eller snarare få Har inte planerat så länge, och vet knappt ut eller in, så det hade varit trevligt att prata med någon i "närheten".
Finns här några skånebrudar att byta tips med, eller snarare få Har inte planerat så länge, och vet knappt ut eller in, så det hade varit trevligt att prata med någon i "närheten".
posse-påse
Haha underbart! Har skrivit ihop en liten ordlista nu. I värsta fall får vi väl hyra in en tolk =)
Amen ditt jävla ålarens!
Är du helt dum i huvudet?
Are you really that stupid?
Féde mycke
Väldigt mycket
Plenty
Dessutom är kånkelbär det som blir kvar i killars rövhår när de bajsat. (uääää) Testiklar heter väl mer kulor eller nåt annat fräscht!
just det,
röv/ gump
stjärt
Vidalila
jaaaa jag reagerade oxå på kånkelbär oc tänkte VAAAA... trodde jag har trott fel i alla år... hoho och då hade vi en mega-diskussion om just KÅNKELBÄR en gång när jag var 15 och umgicks med ett stort gäng killar... jag visste ej vad det var och de hade såååå roligt åt det och vägrade berätta för mig...
sen berättade en av killarna till slut och jag fick ÄNTLIGEN veta vad det var *asg*
Här kommer ett ord till samlingen
Skånska
Svenska
Engelska
Grina (Skratta)
Gråta
Cry
Min bästa väninna ska gifta sig i sommar också, och jag har börjat fundera på möhippa till henne. Vet någon av er om det finns någonstanns i Skåne där man kan få spela in en egen cd? Hon är galen i karaoke
Det finns ett ställe på Västergatan i Malmö. Vet dock inte vad de heter, men det borde gå att googla fram.
Spila
Spela
Spileman
Speleman