Några Skåne brudar??
Finns här några skånebrudar att byta tips med, eller snarare få Har inte planerat så länge, och vet knappt ut eller in, så det hade varit trevligt att prata med någon i "närheten".
Finns här några skånebrudar att byta tips med, eller snarare få Har inte planerat så länge, och vet knappt ut eller in, så det hade varit trevligt att prata med någon i "närheten".
Vi gifter oss den 16 aug. Har inte kommit så långt än, känns lite stressat att vara inne på BT o se hur långt alla kommit. har inte ens kollat på klänning än då båda mina tärnor jobbar inom handels o såklart stämmer inte deras helger... ska ut nästa lördag o kolla, hoppas där är några bra kvar..
Mangemillan
bridaloutlet på nätet kanske har något???
Ännu en skånetös här!
Men allt är väldigt hysch, hysch ännu, har inte ens förlovat oss så ingen vet att vi planerar gifta oss på lucia... Men kyrkan och festlokalen är bokad!
Vill inte säga mer eftersom det finns flera blivande brudar i bekantskapen och vill inte att någon ska ana något!
9 aug 08 skåne tös här
lollan82 : Välkommen till tråden
Soon to be Mrs P: *sssccchhhh*
haha jaa denn dagen är förvirrande haha
hace bestämt mig för en vit klänning (lilly)
och orkidéer i hår å bukett.. såg haha svart vit klänning nu etc.. kanske man ska ha det
Jag känner exakt samma som dig. Alla andra har kommit så långt, och jag börjar känna panik. Vi ska gifta oss den 2 augusti.
Ska på bröllopsmässa på Slagthuset i Malmö nu i helgen, och hoppas få ideér där!
Hejsan. En till skånetös här. Ska gifta oss den 26 juli.
Ska festen på Logen i Lund men gifta oss i Limhamns kyrka. Jag är där ifrån ursprungligen.. Men hittade kärleken i Eslöv
Inbjudan är skickad. Och allt som ska bokas är bokat!!!
En Malmö brud her!!
Vi skal giftes den 16. august i Limhamns kyrka og festen skal være på borgstugan Malmöhus.
Bandet er booket, og frisören og det er så det. Har også lidt stress på, synes alle er kommet så langt. Og har allerede nu stress på med kjolen. Vi var på bröllupsmesse i Köpenhamn, og det var skit. Moden indenfor brudekjoler er alt andet end pænt, en masse fjer og flæser. Ikke min stil. Men på lørdag prøver vi messen i Malmö.
I morgen torsdag og fredag skal jag prøve kjoler i Köpenhamn. Har ikke fundet et sted i Malmö, kan I anbefale et sted?