Några Skåne brudar??
Finns här några skånebrudar att byta tips med, eller snarare få Har inte planerat så länge, och vet knappt ut eller in, så det hade varit trevligt att prata med någon i "närheten".
Finns här några skånebrudar att byta tips med, eller snarare få Har inte planerat så länge, och vet knappt ut eller in, så det hade varit trevligt att prata med någon i "närheten".
Titta även här i företagsregistret
Det var bröllupsklänningar jag mente. Jag besøgte butikken på Gustav Adolfs Torv, men ikke lige min stil. Har overvejet Palm Design, men är det inte mycke kostligt? Tænkte også på at finde en skräddar, men det er ikke lykkes
Har du varit snett över Palmdesign??? Finns stiliga högtidskläder.
Jag har hört att Palm design ska vara bra.
Det prøver jag, tack så mycke
Ja vi gifter oss den 26 juli utanför Helsingborg och har inte heller kommit så långt. Skönt att höra att det finns fler såna=) Fotograf och plats är iaf bokat. Provade "den klänningen" igår och så passade inte modellen mig:( Typiskt. Någon som vet kanske - jag vill ha en kort klänning men den ska ju fortfarande se ut som en brudklänning - inte för enkel helst.
Jag menar vi har været i forretningen på Nobelvägen, mycke fine kläder.
Min forlovede leder ochså efter en barber i Malmö, men intet held. Kan I ikke fråga jeres mænd om de kan hjælpe?
Har I koll på frisör och sminking? Jeg var på tour de frisør i helgen. Besøgte createam, meget trevlig personal, men kostlig. Odromen blev det inte, okay pris, men når personalet taler privat i telefon når man kommer ind og ikke giver sig tid til en, så gider jeg dem inte. Emesuelle - meget overlegen personale. Shampoo mycke trevlig men for kostlig. Det blev så det sidste sted jeg besøgte Hair Nails and Make-up, god samtale med frisören der ochså er make up artist. For 2.500 får jeg löshår, upsætning og make up.
Gillar inte createam. Haft en kompis som jobbat där. Nu var det läääänge sedan men det sitter i tyvärr. Hjälpte till att måla och hade mig där...
Här kommer bruden från Österlen!
Var i skåne bor du då?
När ska ni gifta er då??
Vi ska gifta oss den 2 augusti och jag känner att jag inte har koll på allt... Känns lite halv stressigt!
MAkeupstore då???
Fast dom gör iofs inte hår.... Men smink och naglar med tror jag...