Fixa vikten till bröllopet!
En tråd för alla som vill komma i form till bröllopet
Vår gamla tråd är avstängd.
En tråd för alla som vill komma i form till bröllopet
Vår gamla tråd är avstängd.
2e advent
2 mackor var väl inte så farligt. Din sambo jobbar på annan ort?
Nej men det var just det där med marmeladen.
Nej som tur är så gör han inte det, det tror jag inte att jag skulle orka med ett så litet barn här hemma. Han är i Stockholm på utbildning den här veckan och nästa och sedan börjar han jobba som vanligt igen. Jag säger bara all heder till alla ensamma mammor de gör ett helt fantastiskt jobb!
Nu ska jag gå och yoga
Idag blev de bara en kort promenad, lite vila. Imorron ska ja träna på förmiddagen, sen ska ja & sambon på bio Kommer bli lite godis då.. Lite för att de ska bli så mysigt, bio & barnlediga
Vilken film ska ni se? Vi är oxå barnlediga i helgen och har funderat på Natonal treasure
dreams:
tack för tipset. får väl göra så...
plugga dom timmarna som lillan sover. o sen ta en rejäl promenad mellan sov stunderna. hon gillar o glo nu när man e ute o går så.
o sen får jag återgå till att träna mån,ons o fre. o mina lediga helger.
då borde jag fan lyckas bli av me min vikt till D day.
+ att får väl ladda iPoden me bra musik att träna till. men mannen har lovat att göra mag o rygg träning varje kväll, e ju alltid nåt.
nåt bra träningstips för att bli av me LOVEHANDELS? hatar mina väldigt rejält
ätit väldigt nyttigt o bra i 3 dagar nu, mycket för att va jag. e choklad o coca cola beroende
Thailand 08 skrev 2008-01-17 20:53:56 följande:
Blir så förtvivlad. I söndags hade jag gått ner ljuvliga 0,8 kg. Var överlycklig. Fortfarande stärkt av lyckan tänkte jag se vad som hade hänt så här en halv vecka senare. Gissa vad... Jag har gått upp 1,5 kg!!!
Hur kan det vara möjligt? Jag har ätit mer eller mindre detsamma, har tränat 2 ggr (ett styrkepass och ett konditionspass). Visst muskler väger men det här är ju de första passen jag tränar efter jul, man får väl inte 1,5kg muskler på två träningspass???
Kan någon förklara? Jag vägrar tro att jag gått upp så mycket i fett på så kort tid av att leva likadant som förra veckan då jag faktiskt gick ner. Känner mig så värdelös!!!
lanovia
speciellt kvinnor kan väl väldigt lätt svänga något kilo på ett dygn? typ hur mycket vatten man har i kroppen osv?
vägde du dig på samma tid av dygnet t.ex?
Ianovia
att pendla så mycket som 1-3 kg upp och ner är inte ett dugg konstigt! handlar om en mängd olika saker.
Var i menstruationscykeln du är tex... Man kan ha mer eller mindre vätska i kroppen, hur mkt du ätit, vilken tid på dagen du väger dig, när du bajsade och kissade senast osv osv osv...
Sen kan det ju absolut vara så att du har fått lite mer muskler.
Man blir jättenedslagen av såna saker. NÄr man tror man gått ner, tycker man är duktig och så visar det sig att man tvärtom, gått UPP. Man blir helt förstörd, superledsen och ARG...
Men misströsta inte... Väg dig om några dagar igen så kan resultatet bli ett helt annat. Väg dig på morgonen, gärna när du varit på toa och innan du hunnit dricka eller äta något!
Hoppas att din våg snart visar att du faktiskt visst har gått ner!
kramar
Anja
ballamusenmalla
jag har 15 kg att gå ner och vet att xtravaganza har ett intensivprogram á 15 veckor eller nåt där man går ner 15-20 kg.
Jag har skickat intresseanmälan till dem och väntar på svar
det som jag nojjar mest över är priset.
Vad har du för program osv och vad kostar det? Skulle bli supertacksam för svar för jag vet inte om jag har råd men jag vill sååååå otroligt gärna!
(lägger in detta inlägg igen, för jag har ej fått svar från xtravaganza ännu ohc jag är såååååå inne på detta nu och kan inte bärga mig förrän jag får veta priserna!!)