Fixa vikten till bröllopet!
En tråd för alla som vill komma i form till bröllopet
Vår gamla tråd är avstängd.
En tråd för alla som vill komma i form till bröllopet
Vår gamla tråd är avstängd.
Evitas: Jag har två "små" en som fyller 6 och en på snart 11 mån. Jag pluggar oxå fast på distans. Jag antar att du oxå är ledig på dagarna? Jag gör såhär: Min sambo kommer hem runt 16 och då har jag maten klar sen går jag och tränar när han kommer.... Väldigt jobbigt då jag saknar att sitta tillsamman vid matbordet, men ibland klarar lillan av att vänta med maten och då väntar dom på mig.
Sen tränar jag inte varje dag, men nästan.
Nu har ju jag visserligen ett gym/gympa kort och det är inte alla föräldralediga som har råd med det.
Skolan får jag fixa när lillan sover på dagarn och när stora tjejen somnar på kvällarn för jag får inte sitta ifred när hon är vaken fast att min sambo är hemma...
Det är bara mig som hon kan fråga verkar det som.... mamma får jag, mamma kan du....
Nu vet du hur jag gör iallafall.... Lycka till
Hej tjejjer!
Idag har jag arkiverat wohoooo!Väääldigt givande och utvecklande
men alla pärmar har flyttats mm så jag har ju faktiskt tränat lite hihi
jag har inte fått tränat nåt alls, och ingen frisa hade tid heller :( och nu åt jag 4 ostmackor till mellis :( men jag får försöka hinna med en promenad nu på em och nyttigare middag.
Godisråttan: Ja det är ju träning det oxå!
Nalla inte av chokladen...
Thailand 08 skrev 2008-01-17 14:56:24 följande:
duktiga ni
Åhh idag har varit en riktigt dålig dag är så himla trött efter snart en hel vecka ensam med sonen Längtar så otroligt mycket efter att sambon ska komma hem (imorgon kväll 19.00)
Så i andan av att jag är trött och lite deppig så åt jag två mackor med marmelad Jag njöt i alla fall ordentligt av dem.
Dessutom fick jag bara gå en kort promenad idag eftersom vi skulle iväg på babycafé på öppna förskolan, men när vi kom dit visade det sig att de hade bytt tid så jag skulle lika gärna ha kunnat gå den vanliga långa promenaden. Så nu fattas det jättemånga steg
Var tvungen att gnälla av mig lite något som däremot är positivt är att jag var och
handlade
Får lite hjälp av min klåfingriga son här
I alla fall jag var i affären men lyckades stå emot frestelsen att köpa godis dessutom visade det sig att min yoga DVD fungerade trots allt så när sonen äntligen sover ska jag köra ett pass
inte många kalorier brända än iallafall ...... :(