Fixa vikten till bröllopet!
En tråd för alla som vill komma i form till bröllopet
Vår gamla tråd är avstängd.
En tråd för alla som vill komma i form till bröllopet
Vår gamla tråd är avstängd.
Vad duktiga ni är allihopa! jag står helt still,händer inget :(
godisråttan va bra att du ändå fick lite hjälp på gymmet och att du ska till löplabbet, dom är ju ändå spec. skorna är ju tok viktigt och man springer mycket.
själv hade jag dåååålig dag igår, gick bara 40 min, sen var jag med sambon och tittade på jobb och ny traktor, och båda ställena bjöds det på fika och jag var VRÅÅÅÅLHUNGRIIG eftersom jag inte fått nån vare sig middag eller em mellis, så jag åt äpple och kanel längd och mocca rutor! på v hem var jag ju fortfarande HUUNGRIGG så det blec nacdonalds, avstod dock från pommesfrites. gick iallafall 20 min extra när jag kom hem med barnvagnen för att försöka åtminstonde kompensera endel.
Vi har 4 st kartonger med fazer mint i förrådet mittemot mig som vi ska ha på mässan vi ska vara med på. Jag tänker på godiset hela tiden, nästan så jag känner doften av mint och choklad in till mitt rum Suck tur att de är oöppnade
Nu har jag skrivit in mig på Xtravaganza viktcenter! Är så taggad och motiverad nu! Hoppas det håller i sig.
Ska gå ner 10-15 kg fram till september!
Fejs
Jag fick DVD:n i julklapp men jag vet att den är köpt på Stadium men jag vet tyvärr inte vad den kostade men det lär jag få ta reda på, hittade den precis på golvet full av repor Men så är det väl när man har en klattrande klåfingrig son
och jag som hade tänkt köra ikväll
idag ska jag gå till hårfrisören för första gången på typ 15 år. (har klippt mig själv mest sen dess) min sambos tappra försök att tvätta håret på mig i all ära, men nu vill jag nog ha det ordentligt gjort:)
hur hinner ni träna så mycket.
ingen som har en liten unge som kräver all ens tid. o sen på kvällarna så pluggar jag... hinner inte nånting känns de som.
men tänkte plugga en stund nu, när lillan nannar. sen ut o gå en timme. men de e såååå trist att gå i stan.
ballamusenmalla
jag har 15 kg att gå ner och vet att xtravaganza har ett intensivprogram á 15 veckor eller nåt där man går ner 15-20 kg.
Jag har skickat intresseanmälan till dem och väntar på svar
det som jag nojjar mest över är priset.
Vad har du för program osv och vad kostar det? Skulle bli supertacksam för svar för jag vet inte om jag har råd men jag vill sååååå otroligt gärna!
jag har aldrig själv provat en sån där jättediet, bara kombinerat med måltider, men jag blir lite orolig för om man klarar det, för kroppen borde ju skrika efter fibrer/bukfyllnad att bearbeta, men det kanske går...sen efter dieten, rasar man inte upp i vikt då? jag själv kör pulver mellan måltiderna oxh måltiderna försöker jag hålla lite a la gi, sen är det ju inte alltid det går (som igår ex :) )
Åt currykyckling gryta med råris idag t ill matlåda. Duktig jag känner mig Ikväll blir det axlar och skidmaskinen på gymmet. FYYYYYYYYYYY för den maskinen!Ni vet den man använder både armar och ben o ser jättefånig ut