Fixa vikten till bröllopet!
En tråd för alla som vill komma i form till bröllopet
Vår gamla tråd är avstängd.
En tråd för alla som vill komma i form till bröllopet
Vår gamla tråd är avstängd.
Anja
Har beställt en likadan som din nu
Hur många kommer du upp i genomsnitt per dag?
Hahahahaha du vill INTE veta...
Jobbade igår... Då kom jag upp i 4.000 steg och då GICK jag ändå till jobbet från stan...
Det mesta jag kommit upp i någon dag var 8.000. men då har jag alltså INTE varit ute coh gått några promenader men den dagen jag kom upp i 8.000 så gick jag på stan typ hela förmiddagen
jag cyklar ju mest coh då vet jag faktiskt inte om den ger utslag... Hmmm det MÅSTE jag kolla nu när jag cyklar och hämtar barnen!
anja, klart du kommer greja det! styrketränar du nåt?
Anja 19 juli 2008: Den har ja me!!!!! Visst e den bra? Men e de nån som har koll på hur många steg man "ska" gå lixom? Ja har hört nån siffra om 10,000 steg stämme de? Verkar omöjligt nästan! Ja menar varje dag?
*pepp* till Anja, du kommer att fixa det! Var inte så hård mot dig själv bara, det går ju åt rätt håll!
Åh, jag har haft en dålig mathelg, har varit så trött att matlagning inte funnits på listan. Skräpmat....
Jag är ganska nöjd över vikten, kring 60 kg (161cm lång). Men när jag slappnar av med magen så är det som om jag vore gravid 4-5 månader. Jag har väl fått igång lite magmuskler, men det är hullet på magen som jag vill bli av med.... Jag har som sagt inte motivation till promenader, mer än 20 min med vagnen och hunden.
Jag tränar ju styrka genom BodyPump, det borde väl ge nånting????
Gud bra jobbat allihop!!
9,5 är väl helt möjligt Anja.
Själv står jag på +0,2 sedan förra veckan och igår satte jag upp ett mål tillsammans med min sambo att till den 11:e mars (då min son fyller 1 år) så ska jag vara under 70 och det är 4 kg dit så det blir riktigt tajt men ska ta tag i löpningen nu.
Jag har också en stegräknare och ja det stämmer att det är 10 000 man "ska" gå för att gå ner i vikt jag brukar se till att jag hamnar över det och helst på 12 000, men då är jag ute på en riktigt lång promenad varje dag, måste det eftersom jag är mammaledig och inte får några "gratis" steg genom att jobba.
Åhhh vad kul det ska bli!Hoppas den kommer snart. Jag valde förskottsbetalning men borde väl komma denna vecka...
Godisråttan, den bör absolut komma denna veckan Jag valde faktura och den kom dagen efter
Är det här ni gömmer er.... hur gör ni vägning fortfarande varje måndag?