• Godisråttan

Fixa vikten till bröllopet!

En tråd för alla som vill komma i form till bröllopet
    Vår gamla tråd är avstängd.

• Svar på tråden Fixa vikten till bröllopet!
  • Godisråttan

För mig har helgen varit katastrofal!Kommer säkert ha gått upp i vikt imorgon vid invägning Men jaja nya tag på måndag!Bara 3 veckor kvar till secret box fotograferingen...

• Anja 19 juli 2008

Vägde mig precis... på kvällen visserligen och med tröja på, men hallååå... + 1.4 kg

Hur jä..la glad blir man... Visserligen VET jag att det kan variera så mycket mellan morgon och kväll men det är såååå otroligt deprimerande

• Paoje
    tonårsmorsa skrev 2008-02-10 20:22:12 följande:
    Men ät lite då och njut...
    Neeej, vill inte. Har klarat mig också. Drack vatten och borsta tänderna, sen var jag faktiskt inte så sugen nå mer.
  • nilia

tonårsmorsa: Tack=) Härligt att höra att man har gjort rätt!

Anja: Tappa inte humöret för det! Det skiljer ju hur mkt som helst om man väger sig på morgonen eller kvällen. Jag lovar att det kommer att vara -1.4 imån på morgonen=)
    Själv funderar jag faktiskt på att ställa undan vågen i några veckor.. jag blir bara galen av den! Bättre med måttbandet!

• Nusse

Tonårsmorsa - Jag undrar lite om det hör med sockret. Jag lider av någon form av sockerberoende. Lite bättre blev det sedan jag började äta enligt GI-modellen (råkade bara bli så eftersom jag gillar den typ av mat), framför allt har mitt humör blivit jämnare. Men jag tänker fortfarande på godis minst en gång i timmen och känner mig sugen, så för ett tag sedan beslöt jag mig för sluta helt och hållet.

Det gick ganska bra ett tag, efter en vecka hade det jobbiga lagt sig, frossan, huvudvärken och det dåliga humöret. Sedan gick det ganska lätt i ungefär en och en halv månad innan jag deppade ihop totalt. Livet kändes inte värt att leva längre om jag inte fick äta godis hur konstigt det än låter. Det gick liksom inte att njuta fullt ut. Är detta psykologiskt eller vad tror du?

Jag tycker fortfarande att det som funkade bäst var hypnos, men jag gick bara på en behandling och man behöver fler för att det ska hålla i sig.

Vilken sockerknarkare man är

• Nusse

Grattis Nilia, måste kännas fantastiskt!

• Sommarliv

nu är jag på 68 kg i stället för 69.. får se hur det här går nu. hmm

• Godisråttan

Då var det dags för invägning tjejjer!

Jag trodde verkligen INTe jag gått ner efter veckans onyttigheter men det hade jag!!! 68,9 -0,4kg!!!!!Är sååå glad för träningen har jag varit dålig med och jag har ätit kakor varje dag typ...
    Nu är jag nere på 68kg weeehhh det var länge sedan.Folk säger det syns i midjan har ju nästan gått ner 10cm i midjemåttet på lite över 1 månad!Tjooohooo!

• Sommarliv

hmm hittar inte mitt måttband.. men 1 kg ner är bra för mig.. jag blev lite less ett tag när vikten inte rörde på sig... I ca 4 månader.. blääää..

Svar på tråden Fixa vikten till bröllopet!