• Lapinette

Ny tråd, ny månad och nya friska tag

Det är här vi samlas. Alla vi som har hängt med sen starten sommaren 2006 men även ni som har tillkommit med under vägen för att vi strävar mot samma gemensamma mål - att få ett plus på stickan, en bulle i ugnen, morot i karotten ...helt enkelt att bli gravida!

Under resans gång har vi fått trådbebisar, genomfört inseminationer, gråtit över den sabla tanten som kommit månad ut och månad in, någon har adopterat kanin och någon annan funderar på katt men vi ger inte upp i första taget utan kämpar här vidare tillsammans!

Välkomna in alla gamla veteraner men även ni som är nya. Bered er på många inlägg och mycket skratt och gråt!

• Svar på tråden Ny tråd, ny månad och nya friska tag
  • start september

Rödbetorna lät fantastiska, visst var det ni Telis som hade fin fyrverkeriutsikt också??

Har ni plats för två till

Skojar bara, vi kommer vara utomlands över nyår. På en skidresa utan skidåkning...

• muggles

Telis: jag hittar inte det receptet på nätet men det kanske bara var i papperstidningen? Lät mkt gott!

Nu är jag tillbaka fr träningen, känns underbart. Fast imorgon och på tis kommer det nog kännas mindre underbart

• start september

Page,

skönt att se dig här också. När du inte är här får man ju livstecken från dig via bloggen vilket känns tryggt

Jag hoppas att din fråga till Clownis inte innebar att ert läge har försämrats?

• muggles

Jag glömmer aldrig de chevregratinerade rödbetor jag fick i Torekov - det var ju inlagda rödbetor! Vilken chock! Och hur B är inte det? På restaurang... obegripligt. Dyrt var det också. Nä, Torekov är inget favvoställe!

• start september

Duktig Muggles!!

Träning utöver promenader har legat toknere sedan plusset här. Ytterligare en anledning att inte åka skidor denna säsong.

Men simning ska jag komma igång med, är bara lite meckigt när det är kallt ute tycker jag som har långt hår. Svepskäl, jag vet

• Telemarkgrrl

Vickan, ni är också välkomna, jag kan göra två olika förrätter.

Muggles, jag såg det i papperstidningen och kunde inte heller hitta det på nätet. Jag kan skriva av det här!

Inlagda rödbetor som är chevregratinerade?!

• Lapinette

Sista sprutan är tagen. Tjohoo!! Fast å andra sidan, imorgon ska äggsprutan tas...men jag tycker inte den räknas.

• Nattson

Härligt Lappis, det är spännande nu när det närmar sig!

• Telemarkgrrl

Muggles, receptet blev jättelångt, jag vet inte om jag törs lägga in det här, BT kanske kraschar. Så jag mejlar det till dig!

Svar på tråden Ny tråd, ny månad och nya friska tag