hej alla gullisar!
har varit på bröllop i helgen, det var svin kul till min make blev så packad att vi fick åka hem (jä-la gubbe)... jag är såååååååååå besviken så jag vet inte vad jag ska ta mig till. Hur fan kan han bara bli så full????? Sen gick han o påpekade att jag drack lite grann, idiot, jag har inte drucikit på 1 år i stort sett och sen har jag längtat efter detta bröllop, så är det jag som får åka hem på grund av honom!!!!!!!!!!! Fy fan... var bara tvungen att få skriva av mig....
I går var det ett år sedan jag plussade!
Liten, vi har haft sovpåse, det är bra när de är nyfödda, men sen tyckte inte jag om det... men man kan klippa av den så det blir en t-shirt. Jag gillade mest pyjamasar med fötter, men nu har de inte så många när man kommer upp i storlekar, mest mellan 44-62, kanske 68 det finns. Viktigt att de inte är kalla om fötterna dock, så om man kör utan fötter i början, så ska man ha strumpor på dem fick vi höra...
Har inte heller hunnit läsa i kapp, men jag ska göra det och försöka kommentera....
Victor sover fortfarande inte på nätterna, han vaknar varannan timme och ska ha mat och så¨äter han i 100 år, somnar om och vaknar igen, jag är helt slut. Jag klaga väldigt sällan, måste jag säga, men nu är jag ett vrak och har gått ner massa i vikt! (var inte så stor innan så det var inte direkt att ta av).
Tror jag börjar få mindre mat nu.... synd bara att han inte gillar annat än banan, har testat avokado och allt annat som potatis osv, men han vill inte ha... hur gör man?
BS förrästen: Vet du om barnen i Stockholm får ett vaccin mot pneumokocker gratis, du har ju koll på så mycket!!!
Lappis, blir varm när jag läser om dig och vad som kommer att hända i veckan, jag håller alla tummar jag kan!
Nu har jag en missnöjd bebis här..... phuuuuuu han är väl trött. han har ju inte sovit så mycket i natt....