• Lapinette

Ny tråd, ny månad och nya friska tag

Det är här vi samlas. Alla vi som har hängt med sen starten sommaren 2006 men även ni som har tillkommit med under vägen för att vi strävar mot samma gemensamma mål - att få ett plus på stickan, en bulle i ugnen, morot i karotten ...helt enkelt att bli gravida!

Under resans gång har vi fått trådbebisar, genomfört inseminationer, gråtit över den sabla tanten som kommit månad ut och månad in, någon har adopterat kanin och någon annan funderar på katt men vi ger inte upp i första taget utan kämpar här vidare tillsammans!

Välkomna in alla gamla veteraner men även ni som är nya. Bered er på många inlägg och mycket skratt och gråt!

• Svar på tråden Ny tråd, ny månad och nya friska tag
  • start september

Cicci,

livet är inte alltid superkul. Du verkar ha ageratpå att du inte kände dig schysst behandlad idag vilket jag tycker verkar klokt. Kram tilll dig också!

• Page

Haha September! Jag slutar aldrig förvånas över hur mycket det krävs för att man ska sluta som ett darrande kolli. Fasen, människopsyket är bra starkt. Man står ut med mf, hormonbehandlingar och all möjligt annat bättre än man själv trodde. DET är ganska fantasiskt!

• Page

Kom att tänk på att jag behöver något roligt att se fram emot. Vad sägs om ett bt-party hos mig, i min lilla lägenht? Med alkohhol för de som kan och utan för dem som inte kan...det finns några sovplatser här. Behöver nog en uppdaterad BF-lista för att planera...

• Frejis

Får jag vara med på partyt? Säger som Cicci: jag bryr mig inte om så mycket och vin kan jag ta med så att det räcker till alla. Ironi kan jag också bidra med, men vet inte hur det blir med humor

Page, det var trista nyheter, hoppas att ni får ett någorlunda bättre besked på onsdag. Massor med kramar och säg till om du behöver prata irl! Tänker på dig!

Cicci, läste det som du skrev och undrar om det kanske är läge att skaffa hjälp. Vet dock av egen erfarenhet hur knepigt det kan vara, såg rätt mycket av det du beskriver i min egen familj. Det är inte kul!

September, håller tummarna att det går bra på KUBB. Tror nog att pyret mår bra. Vad fort tiden går.

Lappis, säger bara: vilken vecka!

• Telemarkgrrl

Page, jag är en urusel kramare, jag vet aldrig vad som är lagom hårt, lagom länge och lagom mycket kroppskontakt, men här i cybern så märks ju inte det så här kommer ett gäng alldeles lagoma kramar! Jag vet inga detaljer men det lilla jag fattat gör att jag verkligen känner med dig och din man och jag hoppas så mycket att det ordnar sig! Jag håller båda tummarna krampaktigt så länge det behövs!

• Clownis

Hej Page! skickar en liten kram...jag förstår dig verkligen!

• Page

Äsch, Telis, en tafatt kram duger nu också. Ingen lyser upp som du när du ler!

Festen, som är alldels allvarligt menat, är till för alla här!

Frejis, humor och ironi tillhör ju nästan samma kategori! Har du haft möjligtet att ta kort på lilla Ninisen än?

• Frejis

Page - he he, möjlighet har jag nog haft, men de kort som jag tagit blev inte bra. Ska fixa det så småningom och Ninisen skickar små kaninhälsningar, han med!

Svar på tråden Ny tråd, ny månad och nya friska tag