Oj, vilken tung kväll det var igår på BT. Tänker förstås närmast på Page och på Cicci. KRAM Page! Jag missade också när du berättade om detta förra gången, det känns som att de få gånger detta senaste dryga året som jag inte läst ikapp har jag missat massor av info. Jag undrar också VAR festen är!? Vickan kanske kan hjälpa till med att svara hur nära mina hemtrakter det är- du vet ju mina via FB och har ju också koll på var Page är.
Cicci,
Tycker som Sweet att det var SUPERSTRONGT av dig att ringa hans mamma. Imponerande. Hade jag ALDRIG vågat!! Jag känner till ett allvarligt fall där killens föräldrar är i total förnekelse trots att sonen deras varit inlagd flera gånger, fått hjärnblödning, skilt sig, tappat kontakten med barnen etc. De kommer alltid med fina förklaringar till allt fast alla andra förstått för läääääänge sen. Nu ligger han inne igen och hade bara 10 % chans att överleva när han kom in. NU först tror jag att de fattar. Men det är inte säkert ens nu... Så det var bra gjort av dig att få hans mamma att agera lite!
Gällande maten till Victor kan du ju testa att fylla ut med mkt ersättning (om du nu har lite mjölk själv just nu). För den smaken är han ju också bekant med. Ett skott från höften kan ju vara att göra egen puré. Konsistensen blir ju lite annorlunda då.
MrsB, Mugglan och Oms,
TACK för svar i vad som i sammanhanget känns som ett yttepytelitet "problem". Men fler hamnar väl där jag är också, så det är väl bra att kunskapsbanken fylls på... Natten som gick gick betydligt bättre. Vaknade 1.20 och gick med på att bli buffad. Sov igen 20 min senare. Vaknade 5.20 och hade nog kunnat bli buffad då med, men våra tre riktiga försök misslyckades. Jag tänkte att han nog var för pigg, men när jag väl tog upp honom när det var "morgon" insåg jag att han fortfarande var trött och att det nog hade gått. Han börjar nog känna av att han tappat lite sömntid senaste dagarna. Han hinner ju inte sova igen all förlorad sömn på dagen. Men nu har jag gott hopp om att detta kommer gå riktigt bra!