• Lapinette

Ny tråd, ny månad och nya friska tag

Det är här vi samlas. Alla vi som har hängt med sen starten sommaren 2006 men även ni som har tillkommit med under vägen för att vi strävar mot samma gemensamma mål - att få ett plus på stickan, en bulle i ugnen, morot i karotten ...helt enkelt att bli gravida!

Under resans gång har vi fått trådbebisar, genomfört inseminationer, gråtit över den sabla tanten som kommit månad ut och månad in, någon har adopterat kanin och någon annan funderar på katt men vi ger inte upp i första taget utan kämpar här vidare tillsammans!

Välkomna in alla gamla veteraner men även ni som är nya. Bered er på många inlägg och mycket skratt och gråt!

• Svar på tråden Ny tråd, ny månad och nya friska tag
  • start september

Tack Liten,

det är faktiskt en bra idé med bären. Jag är ju jordgubb-oman på sommaren och dessutom har jag hittat världens godaste smoothie, jordgubb och banan från Innocent som nu säljs på 7 eleven och pressbyrån. Den är osötad men lite dyr, men jag får nog köpa mer sådan eller bär och göra själv istället för att äta sylt...

• start september

Cicci - stor kram till dig! Du är stark och modig som pratar om det, problem med starksprit är mycket vanligare än man tror och det orsakar så mycket sorg.

Jättebra att ni kan få hjälp via BVC.

• viktualia

Cicci - alla stöttande kramar i världen!!!! Låter jättebra om ni kommer iväg på familjerådgivning! *kramar om länge*

• Liten med Mindre

Cicci - Heja dig!!!

Skönt att boller är i rullning. Hoppas verkligen att den fortsätter rulla åt rätt håll nu.

• Liten med Mindre

*mutter* jag kan verkligen inte få alla bokstäver rätt idag. något som blivit värre de sista månaderna...

• Oms

ang dagens HEMSKA väder *säger snöogillaren*

3 arbetskamrater har fått skotta sig framt till bil o brevlåda imorse och de bor alla lite söder om söder - de blev förvånade när de kom tills thlm för här ligger inte snön kvar på marken, o då har de bara åkt bil i 15 min!

• Oms

start september skrev 2007-11-13 09:49:59 följande:

Tack Oms för svaret,förlåt om jag missat detta tidigare. Jag förstår dig verkligen med tanke på det du varit med om. Jag har precis börjat fundera lite på det här med förlossning, därav min fråga.
    du behöver inte be om ursäkt! - det var nog länge sen jag skrev omd et samt att herregud man missar ju massor av inlägg om man inte uppdaterar sidan var 10:e minut

jo förlossningsfunderingar ha vi alla och det tillhör grav att få känna efter ordentligt- och det bör man göra man kan aldrig vara nog så förberedd.

jag tror dock lite på cissis inställning här- ger man sig sjutton på att det ska gå bra så kan man oxå hantera problemen när de kommer -OM de kommer -och då kan en komplicerad förlossning kanske ändå ses som positiv - under förutsättning att man har med i beräkningen att det KAN bli komplicerat så att man inte blir förvånad/chockad.
  • Lapinette

Cissi, stor kram och jag hoppas din make tar sig i kragen! Han har ju inte bara sig själv att tänka på nu utan en familj. Styrkekramar och ha en skön promenad på Djurgården! Vinkar från mitt fönster när du passerar Linnégatan/Narvavägen.

• Oms

Cissi - skickar en cyberkram till dig! bra gjort att visa ditt missnöje och att stå på dig - du ska se att du kommer att få ordnign på det nu - ge det tid o stå på dig i förändringen!

• Nattson

Cicci, Starkt av dig att du har satt ner foten och tur för din man att han har förstått! Hoppas på fortsättning åt rätt håll!!

Svar på tråden Ny tråd, ny månad och nya friska tag